Suomalainen päihdepolitiikka on selvästikin kieroutunut ja lukkiutunut ääriasentoon ja keskustelu vaatii välillä ronskia rasvausta. Olen kiertänyt maakuntia tekemässä arvokasta työtä kansan parissa ja nyt näyttää siltä, että vihdoinkin kansan syvistä riveistä nousee vastalausetta. Olen mielistynyt tähän tilanteeseen:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1214398/johanna-tukiaisen-jymy-yllatys-olen-raskaana
Lisää vettä myllyyn
Pajatso palaa
3
264
Vastaukset
- KHFCRB
OTA MASENNUSLÄÄKKEESI JA MENE ESIM. ULOS KÄVELYLLE RAUHOITTUMAAN. :))
- Comodo Est
Sulla on kivan epätoivoista vääntöä esittää noita sun omia juttujasi joita lähetät tolla toisen nimimerkillä niin Mikken juttuina.
- bnsrthsrthtr
Comodo Est kirjoitti:
Sulla on kivan epätoivoista vääntöä esittää noita sun omia juttujasi joita lähetät tolla toisen nimimerkillä niin Mikken juttuina.
sinä se Mikke taidat itse olla kivan epätoivoinen, kun lähetät i omiin viesteihisi kommentteja ja sitten epätoivoisesti väität jonkun muun niitä lähettäneen nimimerkilläsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985