Nikko Edomura

Ekakerta Japanissa

Onko kellään kokemuksia tästä "teemapuistosta"? Onko siellä enkunkielisiä kylttejä tms eli pärjääkö vaikkei osaa kuin vähän japania? Lapseni 11 v haluaisi ninjanäytökseen.

5

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+6
      • Ekaa kertaa....

kysyinkin kokemuksia...;-)

• kävisin toistekin

Kävin Nikko Edomurassa lähemmäs 10 vuotta sitten, joten varmaankin puisto on kehittynyt turistin kannalta vain parempaan päin. Itse oIin japanilaisen vaimoni kanssa, joten kieliongelmia ei ollut. Siellä oli kuitenkin paljon ulkomaalaisia turisteja, jotka eivät osanneet japania ja paikalle ainakin olivat päässeet. Nikkon alueella on muutenkin paljon ulkomaalaisia turisteja. Itse teemapuistossa pärjää kyllä englannilla, jos nyt kieltä edes suuresti tarvitsee. Ymmärtääkseni jossain vaiheessa puistolla meni taloudellisesti todella huonosti, mutta he selvisivät panostamalla lähes yksinomaan ulkomaalaisiin turisteihin. "Perinteinen Japani" -imago taitaa kuitenkin myydä parhaiten ulkomaalaisille. Sellainen huomio, että teemapuisto on luonnossa pienempi kuin miltä se nettisivuston kartalla näyttää. Ninjaesitys oli erittäin hyvä ja katsoisin sen mieluusti uudelleenkin.

Toinen vastaava paikka, jossa en ole itse käynyt mutta joka voi olla jopa parempi on Kyoton lähellä oleva Toei Uzumasa Eigamura: http://www.japan-guide.com/e/e3934.html

• Ekaa kertaa..

Näillä mennään!

• izakaya

...kyllä harmittaa, molemmissa käynyt, Nikkossa ja Kiotossa, mutta kummastakaan en tiennyt näitä paikkoja entuudestaan. No, ensi kerralla sitten... =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe