Kaurismies takaisin?

Biiiii

Kaurismies jätti minut. Olimme lähes täydellinen pari lukuunottamatta sitä, että hänen kanssaan oli vaikea puhua. Aina kuunteli mua muttei kertonut itsestään juuri mitään ellen vahingossa saanut kaivettua asioita ulos hänestä... En ymmärtänyt silloin että hän tarvitsee tilaa vaan roikuin niinkuin härkätyttö vain voi roikkua.. Tein myös suuren virheen, jonka takia tiemme päättyi. Nyt haluisin tietää miten saisin takaisin hänet? Rakennettua luottamusta ja antaa lupauksia, etten häntä enää lyö.. Aion mennä terapiaan ja nähdä vaivaa itseni eteen. Olen todella valmis tekemään lähes mitä vain. Hän ei pitänyt mahdottomuutena että olisimme vielä joskus yhdessä mutta sanoi myös että ei uskalla luottaa enään. Miten nyt siis saisin tuon miehen, jonka tiedän olevan minulle se oikea, uskomaan että olisin hänelle se oikea? Olen valmis todella lähes mihin vain...

9

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harm1

Kyllä miettisin vielä, miksi haluaisin suhteeseen jossa toinen ei voi luottaa sinuun.. Ei hän ala puhumaan toisellakaan kierroksella. Olen pahoillani puolestasi :(

• kauris m

>>Aion mennä terapiaan ja nähdä vaivaa itseni eteen.

Se on hyvä alku ja kannattaa tehdäkkin niin. Ei sellasseelle pohjalle voi suhdetta rakentaa, että toisessa on vain vikoja ja itte on täydellinen. Onhan välillä katsottava peiliinkin. Hyvä että sinä teet niin.

Tosin aina se ei riitä ja ei voi saada enään sitä luottamusta takas, mutta toivon teille kaikkea hyvää.

• yksi kaaris

Kauheita naisia nykyään, kun hakkaa rakastaan, huh sanon minä sen! Ja sitten vielä luulet, että saat kauriisi takaisin? Njet tavaris! Voit kyllä unohtaa kaurismiehen ja ruveta katselemaan vaikka seuraavaksi jotain muuta, jota saat hakata! Terapiaa joo! Se passaa sulle, kunhan et rupee hakkaamaan terapeuttiasi!

No, enpä olisi uskonut härästä! Härkätyypit löhöö mieluummin sängyllä puolimakaavassa asennossa syöden suklaataa, nauttien popcornia, napostellen pähkinöitä, ja lukien saksankielistä romaania Wie liebe den Steinbock, kuin hakaten häntä!

• Aloittajjja

Näen kyllä vikani mutta en mielestäni ansaitse haukkumista vaan neuvoja? Kukaan ei ole täydellinen, toiset pettää, toiselle käy näin. En hakkaa mutta erehdyin kerran. Haen sentään terapiaa, en syytä muita... Tiedän että vika on minussa, haluan sen vian pois.

• kauris m
        Aloittajjja kirjoitti:

Näen kyllä vikani mutta en mielestäni ansaitse haukkumista vaan neuvoja? Kukaan ei ole täydellinen, toiset pettää, toiselle käy näin. En hakkaa mutta erehdyin kerran. Haen sentään terapiaa, en syytä muita... Tiedän että vika on minussa, haluan sen vian pois.

Eikun eteenpäin vaan, sanoi mummo lumihangessa. Tuskin kukaan täällä pystyy sua sen kummemmin neuvoa, kun nua ihmissuhde asiat on kahden välisiä. Mutta kannattaa ainankin yrittää puhua hänen kanssaan.

• -
        kauris m kirjoitti:

Eikun eteenpäin vaan, sanoi mummo lumihangessa. Tuskin kukaan täällä pystyy sua sen kummemmin neuvoa, kun nua ihmissuhde asiat on kahden välisiä. Mutta kannattaa ainankin yrittää puhua hänen kanssaan.

Paljon riippuu siitä mitkä miehen tunteet sinua kohtaan ylipäätään ovat. Harmittaako häntä eronne, vai onko onnellinen ylipäätään että pääsi eroon sinusta.

Jos jotain horoskooppi hömppää tarvii kirjoittaa, niin kauris on aika jääräpäinen pysymään päätöksessään minkä on tehnyt. Ja tässä tilanteessa jossa olet loukannut sisältä hyvinkin herkän kauriin tuntemuksia/luottamusta ei tämä välttämättä enään halua joutua uudelleen saman kohtelun eteen, ja aristelee jatkaa elämää kanssasi. Eli jos kaveri on päättänyt saanneensa sinusta tarpeeksi, niin hankalaa hänen päätään on enään kääntää. Tai ainakin siihen voi hetki mennä, kun kauris miettii vaihtoehtojaan tarkasti ja harkiten. Ja vaikka hän haluisikin vielä jatkaa suhdettanne uudelleen... voi se takkuista olla opetella uudelleen luottamusta.

Kauris nyt yleensä on anteeksi antava muita kohtaan. Mutta ei varmasti aseta itseään sylkykupiksi, sen verran korkealla arvostus itseään kohtaan yleensä on.

Ja kyllä se kauris puhuu kun siihen on tarve, tai luottaa 110% henkilöön. Ehkä sinussa on aina ollut jokin ominaisuus jota kauris miehesi aristelee lähestyä? Ehkä hän ei pidä sinua tarpeeksi syvällisenä ymmärtääksesi hänen ajatuksia... tai tuntee että ei osaa kertoa niitä siten jotta sinä ne ymmärtäisit oikein.

Mutta ehdotan että kertoisit miehelle rehellisesti tunteesi, ja annat asian sitten olla. Älä panosta, äläkä ainakaan häslää, häröile ja juoru asiasta ympäri ystäväpiiriä/piiriänne.... olet hilja, kadut oikeasti tekoasi, ja annat maailman omalla painollaan mennä eteenpäin. =)

• Harm1
        kauris m kirjoitti:

Kerrotko kauris miehenä, miten sinut saa puhumaan? Kun tunnutte väistelevän harmillisesti ja leikkiä laskien..

• kaksneuvonen
        Harm1 kirjoitti:

Kerrotko kauris miehenä, miten sinut saa puhumaan? Kun tunnutte väistelevän harmillisesti ja leikkiä laskien..

sä tosissas usko tän kaurissaitin "miehuuksiin". :)))))))))

• alottajjja
        Harm1 kirjoitti:

Näinhän se oli että mies tarvitsi aikaa miettiä asioita. Sain sen puhumaan vähän ikävällä konstilla mutten keksinyt mitään muuta enää, sillä on todella vaikea tapaus... Sanoin siis että haluan nyt tietää onko minun hyöty häntä odottaa vai jatkanko matkaa eteenpäin kun minusta on eräs mies kiinnostunut todella tulisesti (minä en hänestä sillä rakastan vielä kauristani). Hän suuttui ja loukkaantui todella paljon jolloin solvasi minua mitä piikikkäimmin ja samalla taidokkaan välinpitämättömästi, siihen kiirehdin sitten sanomaan että en tarvitse vastausta samantien vaan JOTAIN että onko meillä mitään tulevan vaiko jäikö se nyt sitten tähän. Sain vastauksesta sen kuvan että hän haluaa omaa aikaa (minä en sitä ymmärtänyt antaa aiemmin). Hän toivoi, että odottaisin niinkuin hänkin tekee sillä ei halua muita vaan miettiä tulevaa kanssani... Tämä saatiin sitten jatkumaan keskusteluun suhteemme ongelmista (joihin kuului minun todella kamala käytös humalassa ollessani) sekä hänen ajoittainen välinpitämättömyys (olinhan hänen luonaan niin paljon, masentuneena, ja siinä sivussa ikäänkuin odotin että hän on koko elämäni, ripustauduin siis, hyi minua.... sovimme hyvin rakentavan riidan, joita ei aikaisemmin saatu kunnolla aikaan ja miehen puolelta sydämiä ja hellyydenosoituksia sateli tekstimuodossa. Näen että hänellä on yhtä vaikeaa kuin minulla.... Ja nyt vain aika sanoo....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe