Aivan rautaa JA TIMANTTIA. Selviämistarinoita kirja, tää uus josta on nyt vauhkottu, jossa kerrotaan siitä mitä tapahtuu kun dokut on juoneet itsensä pohjalle ja sieltä lopuksi selväksi. Oon riemastunut tästä. Pari kertaa oon ihan todella meinannut paskoa alle kun luen tota. Joku näkee mun aivoihin, ja selittää sen mitä itekkin mietin: miten pystyn perustelemaan itselle sen, että tänään taas kannattaa ottaa, vaikka olen just päättänyt että en enää koskaan dokaa. Ihan mieletön kirja.
Mekanismi, jolla alkoholisti selittää itselleen sen, miksi juo ja miksi se nyt vaan kannattaa vaikka kaikki on päin seiniä juuri viinan takii, on nerokkuudessaan avaruusrakettitiedettä. Ja se että noi tyypit ovat osanneet avata sitä, on hyvin hieno. Muutenkin se, että taas uskon että juomisen voi lopettaa
Lasimurskaa ja arsenikkia päihtymisenhalulle: Selviämistarinoita
Ykäkakkonen
2
384
Vastaukset
- 112233
Hurja kirja.
- Vaimojokaeijaksaenää
...omaisillesi? Voinko hyötyä kirjasta kun vaimona kamppailen mieheni juomisen kanssa? Olen kuullut kovasti kirjasta hyvää ja lukenut todella mielenkiintoisia artikkeleita. Rohkeita kertojia ja nuoria naisiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076