miten helvetissä miehet voi olla niin tunteettomia paskoja että jos erotaan he eivät todellakaan ruikuta takasin tai ainankaan tämä nykyinen exäni jonka kanssa ero tuli 1-2vko sitten. olen purkanut tunteinani exälleni siis edelliselle :D ,hmm ei ehkä kovin järkevä ratkaisu mutta hain häneltä tukea,olen myös jutellut hänen kanssaan miten hänellä menee niin kyllä vain miehet pystyy panemaan ilman tunteita,eikä ihastu pallienpurku kohteeseen niinkun naiset ihastuu jos heillä on vähääkään enenmpää jonkun miehen kanssa. miten voi olla mahdollista että nämä naisten toiset puoliskot ovat niin eri planeetalta!??
aivottomat
sonnit
1
460
Vastaukset
- ztjdgmb
minkä tähden jonkun pitäisi "ruikuttaa takaisin" kuten sanoit. ero on ero ja eikös se pitäisi olla sillä selvä. Mutta ero prosesseihin voi kuulua monenlaisia tunteita jotka pitää purkaa jotenkin, en suosittele sitä kuitenkaan kohdistamaan kehenkään ihmiseen, kirjoittaminen (esim. näillä palstoilla) tai perinteisesti paperille on oiva tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337