Elikkäs oon 22-vuotias tyttö ja haluaisin lähteä ensi kesänä Espanjaan tekeen jotain töitä. Olis kiva tutustua jo etukäteen muihin joilla on ajatuksena lähteä myös sinne päin. Vois esimerkiks kattella vaikka yhdessä jo jotain kimppakämppää yms. :)
Töihin Espanjaan kesällä 2011!
6
1148
Vastaukset
- espanjaan
Heii!
Olen 21-vuotias ja sama ajatus! Olisi kiva lähteä esim. kesäkuussa. Haluatko vaihtaa yhteystietoja? :) Olen ollut siellä vaihto-oppilaana.- epsanjaan2011
Laita mulle sähköpostia vaikka tähän osoitteeseen: espanjaan2011@luukku.com. Saat mun kunnon sähköpostin sit myöhemmin kun en viitsi sitä tänne laittaa :)
- Naanabirdie
Heippa! Mulla myöskin ajatuksena muuttaa espanjaan kesä-heinäkuussa. Laita s.postia!:) anna.eliisa1@gmail.com
Mulla on sama ajatus, oon ite 22-vuotias opiskelija PK-seudulta. Etiskelen kimppakämppää parhaillani.. sbmk@24.fi
Pistä viestiä jos vielä oot samoissa aikeissa! :)- tytsyyyy90
Hei! Laitoin juuri työhakemuksen jaromaticille fuengirolaan!! Haluaisin mahdollisesti lähteä ensi kuun alussa jo! Mäkin haluaisin kämppäkaverin/kavereita. Olen 20v tyttö.
Englanninkielen taito on aika huonoa mutta siellä on kuulemma paljon suomalaisia? Ja suomeahan tuolla yrityksessäkin puhutaan...
s-postini on inkzu@luukku.com - Jesse1234567
Tytsyyyy90
Oikeestaan ihan sama millanen sun enkun taito on, espanjaan siellä enemmälti puhutaan :)
Muistakaa likat varata paluumatkaa varten rahaa, sikäläiset puhelinmyyntifirmat kusettaa todella usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229