Olen lähdössä mieheni kanssa kaukomatkalle lähtö jännittää jo muutenkin ja lisäksi painaa pelko ettei koneessa ja kentillä voi tupakoida. Olisiko antaa vinkkiä, kuinka selvitä pitkästä matkasta. Tupakointimahdollisuudet taitavat olla aika heikot ja kentillä tärvääntyy väkisten aikaa kaikkeen muuhunkin.
Olisiko kenelläkään kokemusta, mitä korvikkeita olette käyttäneet ja kuinka ne ovat auttaneet. Olen tottunut polttelemaan säännöllisesti ja savukkeita on palanut päälle neljä askia päivässä. Päivisin en ole tottunut olemaan tuntia pidempään tupakatta.
Kuinka tupakatta pitkä lento ?
20
2681
Vastaukset
- nimi xx
Meehän monimerkki hevonkuuseen. ei tuo määrä ole kuin 5 tupakkaa tunnissa, ketä se kiinnostaa.
Mistä olet kuullut,ettei kenties saisi koneessa tupakoita. Vattu mikä pönttöpää.
Ei ole ihme että ketjut takkuaa kun tollanen on ylläpidossa. - paddumies
2mg on hyvä ja tarpeeksi vahva jos nikotiinin himo iskee
- lopeta HETI
aikonut lopettaa kokonaan..elämänlaatu nousee ja elät pitempää...ja ei ole tuota ongelmaa...Lennon aikana ei voi polttaa ja se on vain kestettävä...ei kai siihen nyt kuole?
- Perhosia vatsassa ..
Olisin vain tahtonut kuulla vihjeitä. Joka ei itse polta, ei voi tietää tästä kielletystä nautinnosta! Ja varmasti olen siitä maksanut veroina moneen kertaan ja vieläpä oman yrityksen tuotoilla. Ja enempää en tänne aio kirjoitella.
Ehdin hyvin lukea asiallisiakin vastauksia, sillä matkaan on vielä aikaa. - Vanha nikotiinisti
Perhosia vatsassa .. kirjoitti:
Olisin vain tahtonut kuulla vihjeitä. Joka ei itse polta, ei voi tietää tästä kielletystä nautinnosta! Ja varmasti olen siitä maksanut veroina moneen kertaan ja vieläpä oman yrityksen tuotoilla. Ja enempää en tänne aio kirjoitella.
Ehdin hyvin lukea asiallisiakin vastauksia, sillä matkaan on vielä aikaa.Poltin aikoinaan 15 vuotta, mutta nyt olen ollut "kuivilla" jo vuosia. Aikoinaan lennot olivat yksi pahimmista tilanteista kun koneissa kiellettiin polttaminen. Korvaavia "hoitoja" on pilvin pimein mm. nuuska, nikotiinipurkka, nikotiininappi kielen alle, nikotiini-inhalaattori ja nikotiinilaastari. Kaikkia olen aikoinaan käyttänyt ja kaikki toimii. Tosin purkka alkoi närästämään säännöllisen käytön jälkeen. Testaa noista etukäteen sinulle paras vaihtoehto ja valitse se.
Perhosia vatsassa .. kirjoitti:
Ehdin hyvin lukea asiallisiakin vastauksia, sillä matkaan on vielä aikaa.Mene stumppi.fi sivuille. Sieltä löydät tietoa ja apua tupakoinnin lopettamisesta, eikä se ole edes kovin vaikeaa. Itse 40 vuotta tupakoineena ja nyt 1v ja 10kk tupakatta on taivaallinen olo. Eipä tarvitse kärvistellä tupakan tuskissa, mitä joutui kokemaan tupakointiaikaan. Hotelleissa, automatkoilla, kokouksissa, lennolla ja vaikka hautajaisissa on niin ihanan levollinen olo. Kädet ei hamua taskuja, ei tartte tarkistella onko tupakkaa, minne pääsee tupakalle jne.
Otappa neuvoni vakavasti, et häviä mitään. Sitä vain luulee ettei tule toimeen ilman tupakkaa.mumetsu53 kirjoitti:
Mene stumppi.fi sivuille. Sieltä löydät tietoa ja apua tupakoinnin lopettamisesta, eikä se ole edes kovin vaikeaa. Itse 40 vuotta tupakoineena ja nyt 1v ja 10kk tupakatta on taivaallinen olo. Eipä tarvitse kärvistellä tupakan tuskissa, mitä joutui kokemaan tupakointiaikaan. Hotelleissa, automatkoilla, kokouksissa, lennolla ja vaikka hautajaisissa on niin ihanan levollinen olo. Kädet ei hamua taskuja, ei tartte tarkistella onko tupakkaa, minne pääsee tupakalle jne.
Otappa neuvoni vakavasti, et häviä mitään. Sitä vain luulee ettei tule toimeen ilman tupakkaa... huomenna olen lähdössä lennolle, eikä huoleta yhtään.
Ihanaa......
- ...koimaton
Yhdellä Atlantin ylityksellä näin niin epätoivoisen miehen, että hän kuori savukkeen ja mättäsi sen sisältä tupakanmurut suuhunsa kai imeskelläkseen niitä.
Luojan kiitos lentokoneissa ei saa enää polttaa, sillä se oli aikoinaan hirveä riesa ja tappelun paikka ettei joutunut tupakoivien osastolle tai liian lähelle sitä. Oli järjetöntä hommaa.- travelbag
Intohimoisena tupakoitijana itse olen AINA loytanyt paikan kentalta, joko sisalta koppi tai itsen lentokentan ulkopuolelta jossa sytyttaa savuke. Katso vaihtoaika kentalla, ja etsi heti paikka, ainoa vain on harmillista etta jos menet kentan ulkopuolelle joudut uudelleen turvallisuus tarkastuksiin (aikaa vievaa).
- punanenparoni
travelbag kirjoitti:
Intohimoisena tupakoitijana itse olen AINA loytanyt paikan kentalta, joko sisalta koppi tai itsen lentokentan ulkopuolelta jossa sytyttaa savuke. Katso vaihtoaika kentalla, ja etsi heti paikka, ainoa vain on harmillista etta jos menet kentan ulkopuolelle joudut uudelleen turvallisuus tarkastuksiin (aikaa vievaa).
kyllä minäkin sen tupakan poltan vaihtoa odotellessa...vaikka vessassa!!
mitä eivät perkele tee niitä tupakkakoppeja kentille.esim Köpis ja Bryssel,isoja kenttiä molemmat eikä tupakkapaikkaa!käsittämätöntä!Mikä siinä tupakoinnissa on niin paheellista?omiin keuhkoihin sitä kiskotaan.Eikä se niinsanottu passiivinen tupakointi ole edes vaarallista,paskapuhetta sanon minä. - Vapaana olo
punanenparoni kirjoitti:
kyllä minäkin sen tupakan poltan vaihtoa odotellessa...vaikka vessassa!!
mitä eivät perkele tee niitä tupakkakoppeja kentille.esim Köpis ja Bryssel,isoja kenttiä molemmat eikä tupakkapaikkaa!käsittämätöntä!Mikä siinä tupakoinnissa on niin paheellista?omiin keuhkoihin sitä kiskotaan.Eikä se niinsanottu passiivinen tupakointi ole edes vaarallista,paskapuhetta sanon minä.... OLLA KOUKUSSA TUPAKKAAN??? Säälittävää, kyllä vapaus päättää asioistaan on mukavmpaa.
Tupakan ORJAT kiemurtelevat kuin madot koukussa. Ei kai se tuapakointi paheellista ole, on vain säälittävää. - Klitoriso
Vapaana olo kirjoitti:
... OLLA KOUKUSSA TUPAKKAAN??? Säälittävää, kyllä vapaus päättää asioistaan on mukavmpaa.
Tupakan ORJAT kiemurtelevat kuin madot koukussa. Ei kai se tuapakointi paheellista ole, on vain säälittävää.mielestäni tupakointi on kaikkien oma asia eikä muilla ole oikeutta sanoa siihen mitään!!
- ....
Klitoriso kirjoitti:
mielestäni tupakointi on kaikkien oma asia eikä muilla ole oikeutta sanoa siihen mitään!!
Heti kun hommaat umpinaisen avaruuspuvun, josta ei pääse ilmahiukkastakaan ulos, ja tupakoit sen sisällä niin että savu jää sinne lupaan olla välittämättä.
- oma asia?
Klitoriso kirjoitti:
mielestäni tupakointi on kaikkien oma asia eikä muilla ole oikeutta sanoa siihen mitään!!
No ei nyt ihan oma. Lääkärinä olen hoitanut satoja ellei tuhansia ihmisiä, jotka ovat menettäneet terveytensä polttamisen seurauksena. Että siis oma tyhmyys on vain oma asia? Ei aivan. Vaikka jokaisen tupakan hinnasta suuri osa on veroa, se korvaa vain murto-osan kustannuksista jotka yhteiskunnalle syntyvät tupakoitsijoiden itse itselleen aiheuttamista sairauksista ja niiden hoidosta.
- Perhosia vatsassa
Matkalla jo huomasin, että kunnon savukkeita palaa vähemmän kuin kotoisia keinotekoisesti kevennettyjä. Nuo tuontimäärät savukkeille vain ovat todellista kidutusta. Aiheeseen kuin aiheeseen näyttää aina eksyvän kaikenlaisia kommentoijia.
- denka1
Sain 50v- lahjaksi kahdenhengen reissun Rioòn. Annoin matkan kaveripariskunnalle ja pyyhkäsin metsämökkiin Lappiin pössyttelemään. Eiköhän säästynyt keuhkot, rahat ja hiilijalanjälki?
Käy koneen vessassa sauhuilla, samalla ressulla voi vetästä tax-free viskit naamariin.
Niin ne muutkin tekee, vaikkei siitä enempiä meteliä pidetä.- ei onnistu
en suosittele sillä jos vedät röökiä vessassa niin savuilmasin paljastaa sinut heti...mahdollinen välilasku takiasi voi muuten pikkasen maksaa...veikkaan 10 vuoden tupakit menee ainakin....
- joopa joo.
ei onnistu kirjoitti:
en suosittele sillä jos vedät röökiä vessassa niin savuilmasin paljastaa sinut heti...mahdollinen välilasku takiasi voi muuten pikkasen maksaa...veikkaan 10 vuoden tupakit menee ainakin....
Jos et ymmärrä ironiaa niin älä kommentoi.
- inhalaattori in
Täällä taas viisaat idiootit vastailevat mitä sattuu.
Itse tupakoivana ostan apteekista inhalaattorin, pieni putkilo mihin laitetaan pakkauksessa oleva nikotiinikapseli, taatusti hyvä...parempi kuin mikään muu. Pakkauksessa n.20 kapselia ja 2 riittää minulle hki-bkk lennolle 10 h ajaksi.
Mene apteekkiin ja kysy inhalaattoria, ei tarvi reseptiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144