`**´ENNEN UNTA`**´

♥o◘♥◘♥◘o♥♥o◘♥◘♥◘o♥

Varoen

~ minun Rakkaani ~

Käännä
kasvosi
minun päin

Niin että
poskeni nukka
tuntee ~

hymysi

Tässä
pimeässä huoneessa

~ Rakkaani ~

Näin
täydeksi
haluan sydämeni

Ja vielä hetken ~

Teet helpoksi
astua uneen

♥o◘♥◘♥◘o♥♥o◘♥◘♥◘o♥

http://koti.kapsi.fi/panttinet/aiheet/unet/uni2.jpg

2

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle K

nähny monenlaesia unija....
      hyvijä ja pahoja.
      Jossae unissa pussataan ja likistettään ja
      pahassa unessa niinku viime yönnä kolokutin
      taevaan porttia mutta Pyhä Pietari sano että sinulla
      ejjoo tänne viellä asijata....
      Niin muuten Elli soetti ja haukku minut pystyyn kun sille selevis
      se meijjän kepponen kun se Oloka laetto tuas hoetolaetoksen
      toemintaan ja sekös Elliä nyt kismittää vaekka onhan Olokalla ihan
      laellinen tiploomi että varmasti hommat hoetuu....

Mutta mukava kun Muru osannu niin kaaniisti runnoella...

• *MURUKULTA*

Unissaan sitä kuulemma tekköö vaikka mita asseita. Toiset joutilaat oh tehnä suuria keksintöjäkkii nukkuissa.
        Uaattele, siinä vain lötköttänneet, mittään tekemättä ja muka taju kankaalla
        ja herättyään vouhottanna joistain elämää suuremmista ratkasuista.
        Miul se ei taho oiken tuo kaiken muaaliman hoksaaminen onnistua, ei vaikka ois herräällä...
        Mistähän tuokii johtuu..
        Vuaan päiväunii oh mukava nähä, vai mittee? Niis mie oo hyvä!
        Mie oon tässäkii vähän nurinkurinen ku muut, vuaan yllätys ko tuo oh, ei varmaan...;)
        Ne vuaan tahtoopi olla simmottii ennepäikkäreitä, vaikka ei se minnuu haittoo, hyvä vuaan.
        Tiiäkkö, mie oon sen Pietaris kassa sammoo mieltä, sie et mää minnekään toiseen hiippakuntoon,
        tiää Oloka-ongelma pittee suaha johonnii piäätökseen, juuh!

Tässä oh kuule Martta-kerho ollunna jo yhteyksissä siihen ku uaatelivat, jotta
        pitteehän se ottoo niiku kyläyhteissöön jäseneks, eekö se Topi uoo kertonna mittään?
        Juuh, ne ol viime tiistaina kuhtunna Olokan sinne koolulle kotitallousluokkaan,
        tarjonna siin kohveta ja paakelsii ja simmottii. Se ol kuulemma vähän ihmetellynnä,
        jotta vähän outo paikka tarjota kohvit, mutta sanonunna sitten jottain et, ''suomi outo ihminen''
        No, sit ne kerholaiset ol piättäneet, jotta alakavat leipoon sinne kylänmyyjäisiin kaakkuja
        ja piirakioit ja olvat koittanna suaaha sitä Olokaaki mukkaan, nii ku tiiät,
        niin se ol vuaan sanoaan että, ''jyvä jyvä, tama outo, mutta hauska juttu!''.
        No, se ol siin sitten istunna pöyvän piäällä, jalat ristis ja lakanna kynsiään, mut eepä siinä, kuule!
        Ku ne kaakut ol leivottunna, nii se Oloka oll ottanna ne kainaloon ja sanonna jotta,
        ''Mina kiitos teita naista nisut ja puolestani tarjo puoli hinta teidan miehillenne hoito tassa kuussa''.
        Siin ol kuule pieni hiljasuus laskeutunna pitkäksi aikoo jo Olokan mentyä..

Onko hyvä hyvä vai onko hyvä ei hyvä...Asseethan oh vähän miten ne ottoo,,
        Vuaan sinnuun ja muit hunsvotteja se ale ei koske, nii et elä kuvittelekkaan mittään!
        Juuaampa nyt niää uaamukahveet \_/? \_/? mukavoohan se näinikkään oh ja
        löytyyhän sitä pullaaki kiitokseksi käänistäs runolos, niih ja uot kunnolla siellä,
        etkä mee kinuaan mittään alkuponkeja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe