Dylan/ Beethoven

verditti

Mootori hyrrää mukavasti jossain polvieni tasalla. Tämä suurikokoinen Kasten- kuusnollaysi on koostaan huolimatta nukava ja helppo ajettava. Korkealla istuminen ja laaja, kaareva tuulilasi luovat jatkuvasti vaihtuvan panoraaman eteeni. Miellyttävissä tunnelmissa avaan autoradion, mutta se on virhe, sillä sieltä alkaa kuulua raastavaa narinaa....Dylan....huomaan pitäväni kuin P Tiilistä tai M Perkoilasta. Menisivät heille sopivampiin töihin, isot pojat.
Dylan, sukujuuriltaan latvialainen Zimmerman, syntynyt Minnesotassa, laulaa tenneseeläisittäin. Ei liene kotimaassaan yhtä tunnettu kuin meillä. Vaikuttaa oksansahaajalta. En tiedä musiikin nimeä, mutta ankarista asioista tuntuu määkivän. Voi hellanlettat näiti vallankumouktellitia! Jälleen kerran Leninin sanoin: Hyödylliset idiootit!
Pahiksien Top-10 kuuluva Lenin sentään kuunteli Apassionataa ja sanoi kumouksen jatkuvan niin kaun kuin se kuuluu. Ymmärrän häntä, mutta en näitä rääpijöitä.
Tavoitan itseni agressiivisena sulkuviivalta.

Eikö musiikin ainoa tehtävä olekkaan mieleihyvän ja lohdutuksen tuottaminen?

http://www.youtube.com/watch?v=4o3eiEHmJUA&feature=channel

Jos joku vaasatar avaisi linkin, kysyisin vaikeusastetta verrattuna Rahmananovin kolmanteen!

50

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hat.sep.sut

itselleen mp3tai 4, soitin, niin voi kuunnella mitä haluaa...reissullansa.
      Sen kun muistitikun vaan tökkää asemaanja selaa siltä sen mitä sinä päivänä haluaa, tuulensa mukaan..

• verditti

Yksitoikkoista. Haluan kuulla musiikkien välillä viisaiden toimittajien viisaita puheita.

• hat.sep.sut
        verditti kirjoitti:

Yksitoikkoista. Haluan kuulla musiikkien välillä viisaiden toimittajien viisaita puheita.

tarkoin harkita mitä kanavaa kuuntelee.
        Ja voihan sinne tikulle nauhoittaa vaikka ajankohtaisohjelmia ;)))kuunnelmia jne...
        Ei kaikki aina ole just niinkuin haluais ja sit kun saa haluamansa, ei ole siihenkään tyytyväinen..

• verditti
        hat.sep.sut kirjoitti:

tarkoin harkita mitä kanavaa kuuntelee.
        Ja voihan sinne tikulle nauhoittaa vaikka ajankohtaisohjelmia ;)))kuunnelmia jne...
        Ei kaikki aina ole just niinkuin haluais ja sit kun saa haluamansa, ei ole siihenkään tyytyväinen..

Kuka olet? Haastatko?

• hat.sep.sut
        verditti kirjoitti:

Kuka olet? Haastatko?

kunhan juttelen aikani kuluksi. Kuumeisena istuskelen kun en jaksa muutakaan tehdä, kohta en tätäkään.
        Miks täällä kaikki on tappelutuulella sunnuntaisin ?

• tuo ympäristö ei vaan sovi musiikille.
      Jos oikein ymmärrän, niin nelisylinterinen suorasuihku/-ruisku nakuttaa omaa saundiaan, johon ei juuri muuta ääntä mukaan mahdu?

Piano on hieno soitin, mutta esim, minun käsissä siitäkin tulee epämiellyttävää saasteeseen verrattavaa soopaa.

Tuosta Dylanista olen kanssasi samaa mieltä, en ole hänen musiikistaan kovinkaan otettu.

• verditti

Konekopan molemmin puolin on ylimääräinen tehokas eristys (lisätty).
        Tehtaan jäljiltä se olisikin luvattoman surkea.
        Tommoisena se dieselin ääni miellyttä minua suuresti.

• verditti kirjoitti:

Konekopan molemmin puolin on ylimääräinen tehokas eristys (lisätty).
        Tehtaan jäljiltä se olisikin luvattoman surkea.
        Tommoisena se dieselin ääni miellyttä minua suuresti.

sen tärkeimmän tehtävänsä, antaa energiansa nurkumatta käyttöön, liikkeeksi ja lämmöksi!

• Heikunkeikku

Minäkin äsken tulin moottorihyrinän keskeltä kotia. Käväisin pika-pikaa veljeni luona. Ai jee, miten on taas mukavaa, kun on auto pihassa. Viikon ajan olin, kuin mitä vailla, auton ollessa korjausmiehen hyppysissä.

Musiikki kuuluu Ehdottomasti autolla ajamiseen. Olen melko varma, että en taitaisi osata edes ajaa autoa, mikäli ei olisi taustamusiikkia. Päivistä riippuen valitsen sopivan kanavan. Perjantaisin, kun ajelen töistä kotia, niin radiosta tulee "Suomen soitetuimmat tanssikappaleet" vai mikähän sen ohjelman nimi nyt olikaan. Monasti teen ylimääräisen lenkin, kun on niin kiva kuunnella musiikkia.

Usein kaijuttimistä pätkäsee niin niin NIIN kauhiaa krääkäisyä, että oon pakotettu vaihtamaan kanavaa. En yksinkertaisesti VOI kuunnella jotakin semmosta, joka menee yli ymmärryksen ja kaivautuu korvakäytävää pitkin mun hermoihin. Onneksi radiossa voi vaihtaa kanavaa.

Mielialasta riippuen musiikkimaku vaihtelee sinne sun tänne ja vähä tonne ja tonnekin ja tonne.
      Joskus pitää kuunnellä niin-niin hempeetä musiikkia, että suorastaan siirappi rapajaa, joskus taas ei mitenkään jaksa liian hidasta soutelua kuunnella, vaan iloosen humoristinen, nopiatempoinen kappale rynniin pääknuppiin.

Beethovenin: Sonaatti op. 57 kuuluu kurssitutkintovaatimusten mukaan III-tasoon elikkä on diplomikappale, kuten Rahmaninovin kappale myös.
      En voi vastata siihen, kumpi on vaikeampi soittaa. Riippuu soittajasta ja monista monista monista seikoista.
      Selvää kuitenkin on, että vaatii ah niin kiesuksen paljon harjoittelua, saadakseen kuuluville edes jonkinmoista yhtäjaksoista musiikkia.
      Myös kappaleen ulkoa opettelemiseen menee enemmän, kuin yks-kaks-aikaa. Käsien asemien vaihdot huuurrrRRrrjassa tempossa ja muut mukavat plimpahuttelut eivät suju, jos pitää silmänmunat pitkällä tapittaa nuottipapereihin.

• Heikunkeikku

• HTZA

Vjaasassa on kummallinen murre.
        Minun autokaiuttimistani kajahtelee vain Radio Helsinki.
        Uuge Kojolat, Njassat ja Anna Cadia, Anna Laine, Maria Veitola jne. enemmän ja vähemmän kauniita.
        Ne on kyllä liian vihreitä ajatusmaailmaltaan, kuten koko Stadi, mutta turhanpäiväinen lässytys on helppo unohtaa painamalla kaasua ja keskittymällä nössöjen ohittelemiseen.
        http://www.radiohelsinki.fi/
        H.

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

Uuge Kojolat, Njassat ja Anna Cadia, Anna Laine, Maria Veitola jne. enemmän ja vähemmän kauniita.
        Ne on kyllä liian vihreitä ajatusmaailmaltaan, kuten koko Stadi, mutta turhanpäiväinen lässytys on helppo unohtaa painamalla kaasua ja keskittymällä nössöjen ohittelemiseen.
        H.

On Kaiuttimia ja sitten on Kaijuttimia. Jälkimmäiset on niitä halutuimpia.
        Mulla on takapenkin nojan takaosaan ruuvattu Valtaisa Vehje, joka jotenkin ja jollakin tavalla liittyy radioon ja kaijuttimiin. Kun takakontin oven vetää veks, niin tämä vehje tulee suuruudellaan silmien tykö.
        Se näyttää James Bond-elokuvan Pommilta, joka voisi räjähtää koska vaan. Tämä minun vehje ei ole pamahtanut, mutta se pamauttaa semmoset, suorastaan Semmoset äänet, moniin auton sisäosiin ripoteltuihin KaiJuttimiin, että vähäkö kelepaa kuunnella. Ajaessa lilluu musiikin Sisässä. Tykkään lillua kylpyammeessa (ulkokylpyammeessa) ja musiikin sisällä. Kumpikin tuo minulle ihmeellistä ihmeellisyyttä sisuksiin.

Niin, että autossani on kaijutinta joka lähtöön, jopa niin joka-lähtöön, että aina ei edes tartte lähtiä mihinkään:)

Minä pistän kaijuttimen suuremmalle, kun liikennevaloissa nysvää joku tyyppi räpläämässä vaihdekeppiä ykkösen suuntaan, vaikka siinä vaiheessa pitäis olla jo kovaa kyytiä lähtemäs. En voi jymmärtää, että istutaan autos punaisten valojen aikana tekemättä yhtikäs mitään ja Vasta valojen vaihduttua ruvetaan miettimään, että mitäh-häh-häh häh... Apua.

Ei ole Vaasa Radiossakaan mitään vikaa. Paitsi näin sunnuntaisin.

• verditti

Luulen etten suostuisi ajamaan autolla jossa ei ole radiota.
        Osaapa painijannäköinen mies soittaa kauniisti.
        Kiitos asiatuntijalausunnosta!

• verditti
        HTZA kirjoitti:

H.

Ettethän vain saanut nokkiisi tuossa kaijutin asiassa.
        Katsos kun ei aina tiedä mitä sieltä takaboxista löytyy,-naisiltakin.

• HTZA
        verditti kirjoitti:

Ettethän vain saanut nokkiisi tuossa kaijutin asiassa.
        Katsos kun ei aina tiedä mitä sieltä takaboxista löytyy,-naisiltakin.

Mutta en jaksa lähteä Vaasaan saakka.
        Niin sievä nenu kun siellä saattaisi ollakin..
        :)
        H.

Ps. Kaiutin muuttaa sähköiset impulssit kalvoaan värähdyttelemällä ääniaalloiksi jotka korva tulkitsee, vaikkapa Rolling Stonesiksi..
        Kaijutin kaijuttaa kaiken mitä mieleen ja maailmaan kuuluu. Kun, esimerkiksi, Käki kukahtaa, kaiku kaijuttaa sen, heevetti vieköön, nukkuvan telttailijan korviin, vaikka ei sähköä ole taskulampussakaan.
        Vanhan Vaasan puutalojen seinät kaijuttavat surkean puutarhurin kiroilut pitkin kaupunkia. Sinnekin torille missä Mannerheimin sielu asuu ja karkoittaa sen sielun Mustasaaren kivikoihin.
        H.

• Heikunkeikku kirjoitti:

On Kaiuttimia ja sitten on Kaijuttimia. Jälkimmäiset on niitä halutuimpia.
        Mulla on takapenkin nojan takaosaan ruuvattu Valtaisa Vehje, joka jotenkin ja jollakin tavalla liittyy radioon ja kaijuttimiin. Kun takakontin oven vetää veks, niin tämä vehje tulee suuruudellaan silmien tykö.
        Se näyttää James Bond-elokuvan Pommilta, joka voisi räjähtää koska vaan. Tämä minun vehje ei ole pamahtanut, mutta se pamauttaa semmoset, suorastaan Semmoset äänet, moniin auton sisäosiin ripoteltuihin KaiJuttimiin, että vähäkö kelepaa kuunnella. Ajaessa lilluu musiikin Sisässä. Tykkään lillua kylpyammeessa (ulkokylpyammeessa) ja musiikin sisällä. Kumpikin tuo minulle ihmeellistä ihmeellisyyttä sisuksiin.

Niin, että autossani on kaijutinta joka lähtöön, jopa niin joka-lähtöön, että aina ei edes tartte lähtiä mihinkään:)

Minä pistän kaijuttimen suuremmalle, kun liikennevaloissa nysvää joku tyyppi räpläämässä vaihdekeppiä ykkösen suuntaan, vaikka siinä vaiheessa pitäis olla jo kovaa kyytiä lähtemäs. En voi jymmärtää, että istutaan autos punaisten valojen aikana tekemättä yhtikäs mitään ja Vasta valojen vaihduttua ruvetaan miettimään, että mitäh-häh-häh häh... Apua.

Ei ole Vaasa Radiossakaan mitään vikaa. Paitsi näin sunnuntaisin.

Huono on itsesuojeluvaisto jos alkaa sun kanssa,muuten kun laitat sen passon isolle niin töniikö ne aallot sen nysvääjän pois erestä?

• Heikunkeikku
        koti-kiusattu kirjoitti:

Huono on itsesuojeluvaisto jos alkaa sun kanssa,muuten kun laitat sen passon isolle niin töniikö ne aallot sen nysvääjän pois erestä?

No, VARMASTI tönisi ja siinä samalla vois koko lähitienoo siirtyä ympyrän muotoisena pläiskänä kauemmas.
        Mutta, ootas kun kerron. Minäpäs EN ala bassoja pompottelemaan Niin kovaa, että se kutistais mun ittenikin
        pienempään olomuotoon.
        Jos on hyvät vehkeet (siis tarkoitan nyt kaijuttimia:))), niin se toistaa kauniisti ja hyvin, vaikka ääni ei olisi tällätty kaikkein suurimmalle. Suhteellisen kovaa kuuntelen, myönnän, jos tulee Oikein hyvä kappale. Mutta kun tulee huonompi, niin panen oitis pienemmälle. Mun ratissa on kiinni semmonen hmmmm..kauko-ohjausklöntti, josta voi helposti vaihdella äänen voimakkuutta jne jne... Kätsy klöntti on, ei tartte kurkotella radioon.
        Joskus, mutta harvoin, kuuntelen cd:tä klassista plaatua. Semmosta vain kesällä tapahtuu, kun ajelen pitkin maita ja mantuja, jotka yleensä vie meikäläisen maalle.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

No, VARMASTI tönisi ja siinä samalla vois koko lähitienoo siirtyä ympyrän muotoisena pläiskänä kauemmas.
        Mutta, ootas kun kerron. Minäpäs EN ala bassoja pompottelemaan Niin kovaa, että se kutistais mun ittenikin
        pienempään olomuotoon.
        Jos on hyvät vehkeet (siis tarkoitan nyt kaijuttimia:))), niin se toistaa kauniisti ja hyvin, vaikka ääni ei olisi tällätty kaikkein suurimmalle. Suhteellisen kovaa kuuntelen, myönnän, jos tulee Oikein hyvä kappale. Mutta kun tulee huonompi, niin panen oitis pienemmälle. Mun ratissa on kiinni semmonen hmmmm..kauko-ohjausklöntti, josta voi helposti vaihdella äänen voimakkuutta jne jne... Kätsy klöntti on, ei tartte kurkotella radioon.
        Joskus, mutta harvoin, kuuntelen cd:tä klassista plaatua. Semmosta vain kesällä tapahtuu, kun ajelen pitkin maita ja mantuja, jotka yleensä vie meikäläisen maalle.

A day in the life, viimeisen E-soinnun potkaisi moottoripyörästä, vaikka Harleystä, kauaksiko lentäisi?
        Riittäisikiö pikkuakussa sähkö vai joutuisiko polkaisemaankin?
        H.

pienempään olomuotoon.

Oppinut musiikista niin paljoa että voisin sanoa jotain asiantuntevaa siitä.
        Tierän vain sen että joku kappale ottaa sisäänsä ja auttaa pahaan mieleen, joku toinen taas sopii iloon.

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

A day in the life, viimeisen E-soinnun potkaisi moottoripyörästä, vaikka Harleystä, kauaksiko lentäisi?
        Riittäisikiö pikkuakussa sähkö vai joutuisiko polkaisemaankin?
        H.

E-soinnulla lentäis sopivan matkan etiäpäin jos jaloolla vähä vielä pökkäis vauhtia.
        Harleystä sen verran, että minä hankkisin oitis semmosen mopon, jos sen putkesta
        kajautuis sulosoinnukkaampia ääniä. Olisi mainiota, jos autoissa, mopoissa ja muissa putkellisissa olisi jokaisessa oma äänensä. Voisi kuulostaa mukavalta.

Kuuntelepas tätä Harppua, oi ei en nyt tarkoittanut itseäni, vaan Soitinta.
        Tämä harppu soi kauniisti JA sen yläosassa olevista putkista kantautuu omat osuutensa ja juuri Tälläisiä putkia tarkoitin, että jos Harleymopoissakin olisi: http://www.youtube.com/watch?v=Cgt4DEBQy50

Ihana-ihana-ihana-ihana-ihana-ihana musiikintekovehje

Ai niin, yks juttu vielä. Korkea A-ääni pääsi minun suustani, kerran muinoin. Keittiön lattialla juoksenteli Hiiri jalkojeni juurelle. Tämä A-ääni kiidätti minut keittiön lavittalle NIIIIIN nopeasti, että en voi sitä itsekään ymmärtää. Ja tämä on sitten Tosi.

• Heikunkeikku
        koti-kiusattu kirjoitti:

Oppinut musiikista niin paljoa että voisin sanoa jotain asiantuntevaa siitä.
        Tierän vain sen että joku kappale ottaa sisäänsä ja auttaa pahaan mieleen, joku toinen taas sopii iloon.

Sinulla onkin se tärkein. Osaat vetästä musiikkia niskavillojas kohden ja nauttia siitä.
        Harvemmin minäkään mitään asiantuntevaa voin sanoa, varsinkin jos kyse on ihan minulle vieraasta
        soittimesta. Hyvin kuitenkin, korvat höröllä, kuuntelen kaiken moista musiikkia ja eri instrumenteilla soitettuja.

Musiikki tuo mielikuvia, voi lähteä lentelemään ihan mihin haluaa. Peräti ihana asia.

E-soinnulla lentäis sopivan matkan etiäpäin jos jaloolla vähä vielä pökkäis vauhtia.
        Harleystä sen verran, että minä hankkisin oitis semmosen mopon, jos sen putkesta
        kajautuis sulosoinnukkaampia ääniä. Olisi mainiota, jos autoissa, mopoissa ja muissa putkellisissa olisi jokaisessa oma äänensä. Voisi kuulostaa mukavalta.

Kuuntelepas tätä Harppua, oi ei en nyt tarkoittanut itseäni, vaan Soitinta.
        Tämä harppu soi kauniisti JA sen yläosassa olevista putkista kantautuu omat osuutensa ja juuri Tälläisiä putkia tarkoitin, että jos Harleymopoissakin olisi: http://www.youtube.com/watch?v=Cgt4DEBQy50

Ihana-ihana-ihana-ihana-ihana-ihana musiikintekovehje

Ai niin, yks juttu vielä. Korkea A-ääni pääsi minun suustani, kerran muinoin. Keittiön lattialla juoksenteli Hiiri jalkojeni juurelle. Tämä A-ääni kiidätti minut keittiön lavittalle NIIIIIN nopeasti, että en voi sitä itsekään ymmärtää. Ja tämä on sitten Tosi.

Mones hengen soitin tämä harppu on, neljäkö siihen vaaditaan?

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

Mones hengen soitin tämä harppu on, neljäkö siihen vaaditaan?

Kaipa sitä yhen Harpun kans pärjää kahdellakin kädellä:), mutta jos tarkoitit nimenomaan linkkini Harppua,
        niin ei harmainta hajuakaan. Taitaa olla taikaharppu tai sitten semmonen, jota tuola yläilmoissa soitellaan.
        Se, se taitaakin olla, ny ku täs rupesin fundeeraamaan.

Kaipa sitä yhen Harpun kans pärjää kahdellakin kädellä:), mutta jos tarkoitit nimenomaan linkkini Harppua,
        niin ei harmainta hajuakaan. Taitaa olla taikaharppu tai sitten semmonen, jota tuola yläilmoissa soitellaan.

tuollainen harppu kova sana maailmaa vastaan. Montakaan lisävempainta ei lisää tarttis, kun vois soitella vaikka harpuin huiluin kantelein tyyliin.!
        Nyt alkoi Elegia kuulua kai uttimista tai kai juttimista!:)

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

haluan soittaa sinulle toista huilutusta, ei sitä paljon ole mutta kuuntele tarkasti.
        http://www.youtube.com/watch?v=PcQeuzhKi5I

H.

• kaikkien mieluiten äänikirjoja ajellessani töihin ja takaisin. Puskaan muuttoni jälkeen ajokilometrejä tulee 114 päivittäin ja aika monta kirjaa olenkin jo kuunnellut, etupäässä kevyttä tavaraa kuten dekkareita. Yksi Chen elämänkerta on myös mahtunut joukkoon. Dylanista olen täysin eri mieltä kanssasi; mieshän on superlahjakkuus, runoilija ja lauluntekijä vailla vertaa, oman sukupolvensa vastahakoinen ääni ja sen ajan nuorten poliittisen näkemyksen tulkki. Itse hän olisi kai halunnut laulaa jotain muuta ja tienata vain rahaa.

Muuten minun matkantekooni sopivaa kuunneltavaa äänikirjojen lisäksi/vaihtoehtoisesti on itse valtsemaa musiikkia. Klassillinen sopii myös, mutta mieluiten kuitenkin jotain hieman etnistä tai jazzahtavaa kuten esim. Marta Gomez...
      http://www.youtube.com/watch?v=HPBMPQm-8S8

• verditti

Jättäisit sinäkin sen chen jo rauhaan. Sai paljon pahaa aikaan elämässään.
        Hän se järjesti Kuubalaisen vallankumouksen. Fidel korjasi potin.
        Kuulen tuossa kappaleessa ainakin kolme perättäistä sointua, neljään kertaan
        Banaaninlastaajien laulusta, mutta eihän se ole varkautta.

• HTZA
        verditti kirjoitti:

SItä ei Verdiitti käytä vain kameraa hyväkseen (?) vaan on sävelkorvaakin.
        Vanhana rokkarina ihan sydämessä värähtää.
        Ansaitsisit Joululahjaksi isomman kameran, paljon isomman.
        :) :)
        Ystäväsi
        H.

• verditti kirjoitti:

kun luin/kuuntelin Chen elämänkertaa. Politiikasta voidaan olla monta mieltä mutta karismaa ja vakaumusta ei häneltä puuttunut.
        Mitä taas Marta Gómezin musiikkiin tulee niin minun huonoon nuottikorvaani se kuullostaa raikkaalta ja autenttiselta, siitä on kaupallisuus ja huomionherättäminen halvoin konstein kaukana. Ja se riittää taas minulle. Mun musiikki on oikeesti juuri tollasta: sävellettyjä runoja laulettuna suoraan mikkiin ilman gimmikeitä.
        Joan Manuel Serrat Antonio Machadon runoja, Bob Dylan omia runojaan, Marta Gómez omia ja miehensä tekemiä runoja jotka koskettavat sekä sisällöllään että muodollaan.

• HTZA

• verditti
        Paloma.se.co kirjoitti:

folklaulaja on meksikolainen Lila Downs, mutta mielestäni Martalla on parempi ääni ja enemmän tulkinnallista raikkautta.

Erittäin sopivaa kuunneltavaa kun ajaa porojen perässä Lapin teillä :)

http://www.youtube.com/watch?v=WS_BpR4KZfM&feature=related

Onpas puhdaspiirteinen nainen. Mitä mahtaiskaan löytyä sukututkimuksessa.
        Pitkä tarina, pitäisi osata kieltä. Sinähän muistaakseni osaat.

• verditti kirjoitti:

Onpas puhdaspiirteinen nainen. Mitä mahtaiskaan löytyä sukututkimuksessa.
        Pitkä tarina, pitäisi osata kieltä. Sinähän muistaakseni osaat.

"Downs is the daughter of Mixtec cabaret singer Anita Sánchez and Allen Downs, a Scottish/English-American professor of art and cinematographer from Minnesota."
        Ulkonäöstä päätellen mixteca-perimä on vahvempi kuin skotti/englantilainen.

• HTZA

• HTZA

• HTZA

• HTZA

• HTZA kirjoitti:

Kaseva, Mun lemppari.
        Piti kuunnella tämäkin, jatkoksi.
        http://www.youtube.com/watch?v=MVO5mf46EXw&feature=related
        H

ei niin kauhean paha niin kuin suomalaisugrilaiset lallatukset yleensä on :)

• HTZA

• HTZA
        Paloma.se.co kirjoitti:

ei niin kauhean paha niin kuin suomalaisugrilaiset lallatukset yleensä on :)

tässä ei ole kyse musiikista vaan tunteista.
        H.

• HTZA kirjoitti:

vaan ei Kasevaa vaan Jokelaa.
        On harmi että Yoko Ono tai jonkun hukkuminen pilaa bändin.
        Sanat ovat sinne päin.
        H.

viisit opastaa, olen kiitollinen, tietenkin olen.
        Huomasin jotain itsekin.

• HTZA kirjoitti:

tässä ei ole kyse musiikista vaan tunteista.
        H.

en tunnistanut mitään tunteita mutta ehkä mulla on väärät koodit.

• autossa yleensä paikallista radio kanavaa, joskus vaihdan sen iskelmälle. Miulla ei oo ku yksi cd siellä, ja se on Katie Meluan, soittelen sitä silloin tällöin, aikas harvoin:))))

• 14+14

Ja täälläkin muutama helmi.

• Katsoin äsken dokumentin Espoon Tuomarilan muutoksista vuosien aikana ja siinä lauloivat tätä upeaa kappaletta yhdessä kohtaa lopussa. Upea kyllä on elokuvakin josta kappale on.
      Nuotiotunnelmia:

http://www.youtube.com/watch?v=cdlysG6BVQQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe