kyselisin että onko liian myöhäistä aloittaa näin myöhään, ehkäpä joissain aikuisluistelu ryhmässä?
minkä ikäisiä siellä yleensä on ja paljonko maksaa? kiitos kaikille vastanneille etukäteen
taitoluistelun aloittaminen 19- vuotiaana
2
661
Vastaukset
- netistä löytyy tiedo
etsi netistä seura, joka sijaitsee lähellä paikkakuntaasi. sieltä löytyy hinnat. aikuisryhmässä on aikuisia 15-60v. välillä, hinnat yleensä 100 eurosta ylöspäin per kausi.
- luistelija, ttk:ssa.
luistelun voit tosiaan aliottaa vaikka aikuis ryhmässä ihan hyvin. luistelu on aika kallista kannatta katsoa eri seuroilta, joidenkin seurojen hinnat ovat järkyttäviä!! oon ite aloittanut luistelun 13 vuotiaana, oon nyt 15v. oon pärjännyt ja edistynyt ihan ok tahtii, välil kyllä on hankalaa, koska muut ryhmästäni on luistellut viidestä yhdeksään vuoteen. on meidän ryhmässä pari kolme vuotta harrastanutta... mutta koko ajan tulee uutta ja pitää oppia joka tunti jtn uutta. mutta luistelu on kiwaa! ja siinä saa kavereita ja urheilua. Suosittelen aloittamaan!!!!! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259