yöllä itkeminen

"äitipuoli"

Hei! onko normaalia että 3 1/2 vuotias poika ei käy vielä yksin yöllä vessassa? Usein vain istuu sängyssä ja itkee. Päivisin ei ole mitään ongelmaa yksin käymisessä, ja vaipat otettiin käytöstä pois pjan ollessa 2 vuotias. Muuten hyvin kehittynyt ikäisekseen ja omatoiminen.poika on aina nukkunut meillä omassa huoneessa mutta äitinsä luona nukkuu samassa huoneessa äitinsä kanssa. pojan vanhemmat erosivat kun poika oli hyvin pieni, ja minä olen ollut kuvioissa yli kaksi vuotta, ja poika asuu pääsääntöisesti meillä. Nukkumaan menokaan ei ole ongelma, menee kiltisti sänkyyn ja alkaa nukkumaan. Yövalo palaa pojan omassa huoneessa sekä vessassa mikä on pojan huoneen vieressä. Mietimmekin miheni kanssa että onko aihetta huolestua vai ei? äitinsä luona kuulemma sama juttu että ei suostu yöllä yksin vessaan.

6

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti ja 2v. tyttö

Itse vien jos hätä tulee yöllä niin vessaan, aika pieni vesseli on. Ja se on jo hienoa, että päivällä menee itse!

• dffrfq

eroperheen lapset ovat. Turvattomuuden tunne nostaa jossain vaiheessa aina päänsä. Sääli lapsia.

• huolta ja turvaa
        dffrfq kirjoitti:

eroperheen lapset ovat. Turvattomuuden tunne nostaa jossain vaiheessa aina päänsä. Sääli lapsia.

On sama juttu.

• -äitipuoli-
        dffrfq kirjoitti:

kyllä poika saa paljon läheisyyttä ja turvaa meiltä kaikilta osapuolilta. Tällä pojalla on kaksi rakastavaa perhettä. kiitos teille asiallisista kommenteista.

• viiden äiti

Meillä 4 vuotias poika saattaa vielä alkaa itkeä kun herää pissahätään. Väsy on kova, pissattaa ja ihan tokkurassa, kai siinä poru pääsee pieneltä. Että kyllä ihan normaalia on, eikä liity eroon mitenkään. Kaveri vaan yksinkertaisesti on vielä tosi pieni :)

• normaalia

Hei,
      Kyllä on mielestäni myös ihan normaalia. Minun 6v. tyttäreni ei uskalla mennä yksin wc:hen yöllä jos sattuu heräämään. Nyt jo 20v. poikani, hänellä ei muistaakseni ollut tarvetta käydä öisin wc:ssä pienenä. Kyllä lapsi sitten jossain vaiheessa voittaa pelon kunhan hän on saanut tukea ja turvaa silloin kun hän sitä on vielä tarvinnut.
      Ihana kuulla välillä lapsista jotka ilman temppuilua menee nukkumaan.Lapsi on silloin varmaan saanut kaiken huomion ja huolenpidon päiväsaikaan niin että ei illalla tarvitse sitä huomiota temppuilemalla saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe