Karpela kimpaantui petoluvista

porvaska

7

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen poronsyöjä

Olen edustaja Karpelan inhoaja, mutta tässä asiassa hän on oikeassa.

Ilvesten metsästystä koskevan maa- ja metsätalousminieteriön tiedotteen (http://www.mmm.fi/fi/index/etusivu/tiedotteet/101101_ilveskanta.html) mukaan "Ministeriö on huolissaan paikallisten asukkaiden ilvesvastaisuuden lisääntymisestä." Heidän kannattaisi varmaan ryhtyä olemaan huolissaan myös kansalaisten metsästys- ja poronhoitovastaisuuden lisääntymisestä.

Olen aina suhtautunut myönteisesti metsästykseen ja syönyt riistaa, mutta ilveskannan hävittäminen ja sen tueksi kerrotut perustelut saavat minut muuttamaan mieleni. Ilvesten järjettömän suureen metsästykseen ei ole mitään muita todellisia syitä, kuin metsästäjien huoli siitä, että ilvekset syövät liikaa riistaeläimiä ja poronhoitajien vaatimus saada vapaasti ampua keikkia neljällä jalalla liikkuvia.

Omalta osaltani olen päättänyt, että poroa ei meidän perheessämme syödä ja vierailleni annan jatkossa neuvon olla syömättä poroa, koska poronhoidon suosiminen on vakava uhka ilveskannan olemassaololle.

• lappi boikottiin

kannattaa laittaa myöskin lapissa lomailu. Järjetöntä ja keinotekoista porotalutta ei kannatta tukea millään muotoa ennenkuin petojen raukkamainen salametsästys saadaan kuriin.

• Korpelako?

sen sortin ääri vihreä ja metsästyksen vastustaja että sen puheista ei kannata välittää hevon vittuakaan. Missit pysyköön peilin ääressä ja asiasta jotain tietävät aukaiskoon suunsa!!!

• 8 pakki

Karpelalle on aivan sama mitä vahinkoa pedot tekevät kuhan ei osu omalle kohdalle.Sen puheet on sitä luokkaa,että tulisipa pitämään peto iltoja tänne niin ymmärtäisi sekin mikä on meininki.Heh heh oli ottamassa vielä susia kasvatikseen.

• Entinen poronsyöjä

Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta kelvotonkin ihminen VOI olla oikeassa jossain asiassa. Ja tässä asiassa hän on oikeassa.

• näytti
        Entinen poronsyöjä kirjoitti:

Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta kelvotonkin ihminen VOI olla oikeassa jossain asiassa. Ja tässä asiassa hän on oikeassa.

hyvältä anttilan bikineissä sillon joku vuosikymmen sitte.

• maalainen999
        näytti kirjoitti:

hyvältä anttilan bikineissä sillon joku vuosikymmen sitte.

OLI uransa huipulla alusvaatemallina ollessaan.nyt aukoo suutaan asioista joista ei ymmärrä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3364
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1913
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe