Olen käyttöönottopessyt kestovaipat Erisanin nestemäisellä pesuaineella...nyt luin ekaa kertaa että se: Ei sovellu muovisille kosteussuluille (esim. Kushiesit, joissa kosteussulku PVC muovia), kovettaa sulun...noh, yksi Kushies on mukana ja sen olen sillä myös pessyt, onko se nyt käyttökelvoton?
Mikähän tavan s-marketista saatava nestemäinen pyykinpesuaine soveltuu kestovaipoille (ja vastasyntyneen iholle)...voi se tietysti olla jauheenakin mut mieluummin nestemäinen.
pilaako Erisan kestovaipat?
ouhnou.
2
882
Vastaukset
- tämmöistä
http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/pesuaineet/ :Fosfaatti on veteenliukenevassa muodossa. Ei sisällä myöskään säilöntäaineita tai entsyymejä. Kehitetty yhdessä Allergia- ja astmaliiton kanssa. Puhdistaa hellästi myös luonnonsilkin, villan ja vauvanpyykin. Ei sovellu muovisille kosteussuluille (esim. Kushiesit, joissa kosteussulku PVC muovia), kovettaa sulun. Sen sijaan PUL-kankaisille kosteussuluille (useimmat kuori- ja täyttövaipat) sopii. TUOKSUTON. Suomalainen avainlipputuote.
- ???
Kertapesu ei yleensä pilaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239