onko kukaan teistä, joka katsoo nämä viestit, nin ootteko katsonut Happy Tree Friends-flashejä? Mun mielest ne on hauskoja... käykää kattoo niitä osoitteessa: www.online.sector.sk, josta painatte vasemmasta reunasta linkkiä video, tai www.happytreeriends.com. Kun käytte niin kertokaa mitä piditte.
Happy Tree Friends
ventti
3
301
Vastaukset
- FLIPPY fan
minun mielestä happy tree friendsit on parhaita flash animaatioita mitä tehdään etenki flippy hän on kaikista paras hahmo :):):):)
- happy tree friends
mäkii tykkään happy tree friendsistä,mun lempiukko on nutty,koska mäkii oon usein sokerihumalassa:)
- finflaky
happy tree friends kirjoitti:
mäkii tykkään happy tree friendsistä,mun lempiukko on nutty,koska mäkii oon usein sokerihumalassa:)
jaa mun lemppari on flaky koska itekki oon pelkuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319