Poikani Aki oli jotain 4.5v kun käytiin lähikaupassa ja ennen kuin kerkesin sanoa mitään poikani kysyi kaljaa ostavalta laitapuolen kulkijalta voisitko auttaa mun äitiä tekemään mulle pikkuveljen ei jääty vastausta kuuntelemaan kun tuli kiire kaupasta ulos ja poikani ihmetteli isoon ääneen mikä sunulle äiti tuli!!!
muutaman vuoden päästä kun pikkuveli oli syntynyt ja hän oli 3v menimme bussiin jossa oli nuori vastavalmistunut bussikuski poikani ilmoitti hänelle,että hänellä on asiaa kuskille ja kun kuski kysyi pojaltani mitä asiaa hänellä oli niin poikani vastasi tiedätkö kuski mun äitillä on isot tissit ainakin kokoa 100 ja koko bussillinen ihmisiä hirnui kuin hevoset ja bussikuski avasi ikkunan ja työnsi päänsä ulos ikkunasta ja oli punainen kuin paviaanin takapuoli ja seuraavassa kurvissa meinas hurauttaa ojaan KUSKI PARKA
Akin ja Ramin suusta
1
763
Vastaukset
- :p
Hervotonta! LOLOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793