onko mitään, edes hetkellistä keinoa poistaa noita massapostituksia "ei ole helppoa" ?
Häirilön "poisto" palstalta
21
428
Vastaukset
- .
tietenkin lukea niistä jokainen,hhaha
Voi teitä kun olette niin idiootteja,miten tuo nyt häiritsee?- khgjkhjkhjkhjkhjkhjk
Kolmipyörässä on senverran isot pyörät, että oja ei haittaa menoa, mutta oikeasti, opeta edes joku sisäsiittoisesta suvustas kirjoittamaan, se tekis hyvää imagolles kun sinun ei tarvisi kehua itseäs
- Kössönöm
Minä en enää viitsisi soittaa siihen kalliiseen numeroon, jonne viimeksi soitin. Sanoin sille naiselle, joka vastasi, että nyt menet ja putsaat ateismipalstan säännönvastaiset spämmit heti. Se jotain siinä inisi, mutta sanoin, että eiku HETI, enkä aio enempää jutustella vaan hoida sinä hommasi. Mitäs siinä meni, kolme varttia tai jotain, kun ne oli poistettu. Jos jollain on enempi pätäkkää, niin soittakaa sinne.
Tuossa numero
http://www.suomi24.fi/opastus/- .
Hahahaah siinä näkee minkälaisia pilkunnussijoita olette,voi ziisus.
Itse häiriköit palstaa vaikka minkälaisilla kissa avauksilla,voi vittu että olet pönttö. - Kössönöm
. kirjoitti:
Hahahaah siinä näkee minkälaisia pilkunnussijoita olette,voi ziisus.
Itse häiriköit palstaa vaikka minkälaisilla kissa avauksilla,voi vittu että olet pönttö.vaan puhun asiaa. Juuri nyt Karkki kuorsaa päiväpeiton alla ja on ilmeisen tyytyväinen. Sinulla ei taida olla asiat yhtä hyvin. voi voi.
- Kössönöm
Onko sinulle tehty diagnoosi? Minä voin sen tässä ihan ilmaiseksi antaa: olet umpihullu.
- hullujapiisaa
Joillekin on "nettikeskustelut" noussut hattuun,väitän että 99% ei kiinnosta piipkarvan vertaa ottaa yhteyksiä johonkin ylläpitoon..
Mua ei ainakaan hetkauttais pätkääkään vaikka koko netti kaatuis lopullisesti. On tieteellisesti todistettu tosiasia, että ihminen, joka ei pidä kissoista on mielisairas. Kissojen kanssa samassa taloudessa asumisen kanssa asia menee niin, että:
0 kissaa -> melkein normaali
1 kissa -> normaali
2 kissaa -> melkein normaali
yli 2 kissaa -> hulluus kasvaa eksponentiaalisesti kissojen määrän kasvaessa.
Tämä luonnollisesti on tieteellinen fakta.UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
On tieteellisesti todistettu tosiasia, että ihminen, joka ei pidä kissoista on mielisairas. Kissojen kanssa samassa taloudessa asumisen kanssa asia menee niin, että:
0 kissaa -> melkein normaali
1 kissa -> normaali
2 kissaa -> melkein normaali
yli 2 kissaa -> hulluus kasvaa eksponentiaalisesti kissojen määrän kasvaessa.
Tämä luonnollisesti on tieteellinen fakta.melkeinpä jopa erinomainen.
Tiedettä ja 0 1 problematiikkaa parhaimmillaan.
Olen tätä joskus aiemminkin "mainostanut" mutta joku on näemmä katsonut aiheelliseksi poistattaa ne viestit, joten kerrotaanpa taas. Jos olet tietotekniikasta perillä edes keskitasoa paremmin niin palstan siivoukseen on olemassa keino. Ensinnäkin tätä temppua varten tarvitaan Mozilla Firefox ja siihen omia skriptejä ajava lisäosa Grease Monkey jonka voi ladata tuolta: https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/748/
Kun Grease Monkey on asennettu, siihen pitää asentaa oma skripti joka on minun kirjoittama, joka siivoaa palstalta piiloon rekisteröimättömien käyttäjien viestit joiden pistearvo on alle pisterajan. Yleensä raja on nollassa, joten kaikki nimimerkittömät viestit joihin on peukutettu yksi miinusääni häviävät palstalta kuin pieru saharaan, mutta vain sinun näytöltäsi. Oikeasti ne tietty jäävät palstalle mutta sinun ei tarvitse niitä katsella.
Minulla oli joskus tarkemmat ohjeetkin tähän mutta kuten sanottu, se ne viestit on poistettu syystä tai toisesta, joten nyt menee vähän ulkomuistista.
Vaiheet:
1. Käytähän Firefoxia?
2. Asenna GreaseMonkey
3. Kun GreaseMonkey on asennettu oikein, selaimen alanurkkaan tulee apina-kuvake. Siitä klikkaamalla aukeavasta valikosta "uusi skripti"
4. Dialogiin täytetään kentät. Nimi, nimiavaruus ja kuvaus voivat olla vaikka Suomi24 keskustelult, Näillä ei ole niin hirveästi väliä.
"Käytä sivulla" kenttään tulee ateismi-keskustelun url eli http://keskustelu.suomi24.fi/node/9466467
5. Sitten siihen pitäisi lopulta aueta uusi ikkuna johon kopioidaan se tärkeä koodi, ja sen koodin saa tästä: http://nopaste.info/10b9f051da_nl.html
Ennen kuin koodia pääsee kopioimaan ekalla kerralla piti muistaakseni kertoa greasemonkeylle missä on tekstieditori...
Ja mitään takeita ei skriptin toiminnasta ole, en lupaa mitään ja teet kaiken omalla vastuulla.- cei5
siltä osin että tämä palsta on tukossa kuitenkin. Ei kaikki tuollaista asenna, enkä minäkään, kun en edes osaa.
Sinäkin nyt puhut sellaista kieltä, jota kaikki ei ymmärrä. cei5 kirjoitti:
siltä osin että tämä palsta on tukossa kuitenkin. Ei kaikki tuollaista asenna, enkä minäkään, kun en edes osaa.
Sinäkin nyt puhut sellaista kieltä, jota kaikki ei ymmärrä.>> siltä osin että tämä palsta on tukossa kuitenkin. Ei kaikki tuollaista asenna, enkä minäkään, kun en edes osaa.
Sinäkin nyt puhut sellaista kieltä, jota kaikki ei ymmärrä.- +-
Whitewash kirjoitti:
>> siltä osin että tämä palsta on tukossa kuitenkin. Ei kaikki tuollaista asenna, enkä minäkään, kun en edes osaa.
Sinäkin nyt puhut sellaista kieltä, jota kaikki ei ymmärrä.joku maaninen hullu painaa niitä miinusääniä minkä kerkiää? :p
- poing...
+- kirjoitti:
joku maaninen hullu painaa niitä miinusääniä minkä kerkiää? :p
riippu kai siitä montako nikkiä hullu jaksaa rekata, yhellä nikillä voi äänestää vain kerran per viesti
- poing...
poing... kirjoitti:
riippu kai siitä montako nikkiä hullu jaksaa rekata, yhellä nikillä voi äänestää vain kerran per viesti
sori, rekkamatonkin voi näköjään tehdä sen
+- kirjoitti:
joku maaninen hullu painaa niitä miinusääniä minkä kerkiää? :p
Palstalta häipyy sitten rekkaamattomien viestejä jonkun verran, mutta toki tuon greasemonkeyn voi ottaa koska tahansa pois päältä ja käyttää sitä vain tarpeen tullen.
Jokaista miinusääntä varten tarvitsee tuoreen ip:n että jos joku oikeasti haluaa nähdä sen vaivan niin antaa mennä.- abc12
jos sinä heh. et luokittele itsesi ateistiksi, niin mihin sitten?
- Hymynaama.
Whitewash kirjoitti:
Palstalta häipyy sitten rekkaamattomien viestejä jonkun verran, mutta toki tuon greasemonkeyn voi ottaa koska tahansa pois päältä ja käyttää sitä vain tarpeen tullen.
Jokaista miinusääntä varten tarvitsee tuoreen ip:n että jos joku oikeasti haluaa nähdä sen vaivan niin antaa mennä.olit sheriffinä vain muutaman päivän?
Oletko REPPANA?
vaikka sinne soittaa. Minä en ainakaan tajua enää tätä systeemiä. Täysin hälläväliätouhua. Nuo kusipäät saavat ilkkua vaikka miten, eikä kukaan korjaa tilannetta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184