naisille:
*herrala
*mikkonen/mikkola
*erkkilä
*mikä tahansa missä on miehen nimi
miehille:
*tapanainen
*niinala
*minnala
*mikä tahansa missä on naisen nimi
heittäkää lisäää :DD
hirveimmät sukunimet :D
19
6085
Vastaukset
- dfhhshdhf
On sullaki elämä, arvostelet toisten sukunimiä. Veikkaan ettet tykkää omasta sukunimestäs ja yrität kasvattaa itsetuntoa. Vaiha se oma sukunimes ettei tarvii siitä pillittää enempää.
- sun girl
tällä ei ollu mitään tekemistä mun itse tunnon kaa!!! kerro jatkossa jotain viisaampaa!!!
- fdjk
sun girl kirjoitti:
tällä ei ollu mitään tekemistä mun itse tunnon kaa!!! kerro jatkossa jotain viisaampaa!!!
No mikä voi olla tarkotus sit? Tekstistä näkee et oot ala-asteella oleva pissis. Suosittelen oikeesti panostamaa toho kirjotuksee, harva nimittäi jaksaa lukea lausettakaa jos yhdyssanoja ei osata kirjottaa yhtee, spämmätää huutomerkkejä yms.
- Anonyymi
fdjk kirjoitti:
No mikä voi olla tarkotus sit? Tekstistä näkee et oot ala-asteella oleva pissis. Suosittelen oikeesti panostamaa toho kirjotuksee, harva nimittäi jaksaa lukea lausettakaa jos yhdyssanoja ei osata kirjottaa yhtee, spämmätää huutomerkkejä yms.
otetaan ihan rauhassa
- aaaaz
Homonen ja Hintikka (niitä on oikeesti)
- asdfggghjlöä
Pötsönen
Pöntynen
Sikanen
Sikala
Homolainen
Lesonen
Lerssi
Penttinen
Hirvonen
Pölhö
Kauheita kenelle tahansa. - mälliNenmn
mällinen tunnen monta
- LoLvitunpelle!
Ei oo kivaa arvostella toisen sukunimee, ei sille mitään voi minkä on periny. Ittelläni on sellanen mikä ei oikein tarkoita mitään mutta siitä väännellään kaikkee, aivan helvetin typerää!
- aaaasssdffghjk,l
joku joka saa sen ihmisen kuulostaa tyhmälle niinkun vaikka pölhö tai pönttö D:::::
ps. ennen en tykänny yhtään mun sukunimestä mut nyt tykkään tosi paljon ku se on tollanen erikoisempi ja lyhyt JA OON VIIMENEN SUOMESSA JOLLA ON TÄÄ SUKUNIMI D: mun suku loppuu nyyhq- Half Pipe
Älyytkö, miten monta mikkolaa ja erkkilää suomessa on? Ite tunnen kummankin nimen edustajia parikin kappaletta. Etsä idiootti tajua miltä tuntuis lukee sun nimes täältä?
- jertjrtj
NOVAN yks juontaja on kivessilta
- on tyhmii sukunimii
Talonmies, Vaakanainen, Perheenisä
- Sepis
Mengele
- adjeee
Aloittajan Sukunimi.
- ruskea mestaritikku
kipeäanus, tiukkapillu ja ruskeanreiänritari on parhaimmat
- tässss
munukka :D mä tunnen sen nimisen :)
- rteraf
röysti
- .
sikiö ja horo.
- yjtddhr
Löllö on kyllä aika hirveä. Samoin Huuhtanen, jos etunimi on Jorma. Huuhtasen Jormaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279