Oulussa asusteleva 5v uros chinchilla kaipailisi uutta kotia. tulee toimeen toisten kanssa ( tai ainakin tullut ). vauhtia löytyy ja ruoka maistuu oikein lahjakkaasti. muutenhan en tästä karvapallosta kyllä luopuis mutta loppuu kämpästä tila ja iteltä aika. mikään sylivauva Jönssi ei omasta vapaasta tahdosta oo. kiitos siitä kuuluu minulle kun tein sille sen verran ison häkin että menee ikuisuus saaha se kiinni sieltä :D mutta muuten kyllä mukava ja eloisa pakkaus. ei pure eikä enää pahemmin syö johtojakaan. hinta ei varmaan hirveä ongelma ole. pääasia että hiirulainen saisi ison häkin ja hyvän kodin =)
terveisin Karo & Jönssi
Jönssi etsii uutta kotia
5
407
Vastaukset
- Arlah
Hei!
Voisin olla kiinnostunut ostamaan chinchillan. Meidän luota Jönssi saisi hyvän kodin kahden aikuisen lemmikkinä, sekä ison häkin (180x120x60) asumukseksi.
arlahyvarinen@gmail.com - jonssupee
Hei,
Minulla olisi tarjota hyvä koti Jönssille. Asun Oulussa, joten pääsisit sitä myös tulevaisuudessa katsomaan, jos haluat. Kuvia ja kuulumisia toki voitaisiin vaihtaa koneenkin välityksellä.
Laitatko sähköpostiosoitteesi niin voin kirjoitella tarkemmin. :)
Jonna- n_karo
karoliina.nikkila@gmail.com
- Cillanen
Kannattaa asianomaisissa kohteissa myydä eläimiään. Ei Suomi24:n foorumi oikein lupaava paikka ole cincujen myynnin suhteen.
- JUST me
Kannattaisko laittaa myyntiin Keltaseen Pörssiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066