Mitä kuuluu tällä hetkellä Kap Verdeen juuri sieltä saapuneet? Uskaltaako siellä kulkea naisihminen yksin ettei ryöstetä?Onko kerjääjiä?
Lomalle Kap Verdeen
6
1099
Vastaukset
- Kappe24
Kap Verde on Afrikan turvallisimpia maita. Siellä voi kulkea suht rauhassa. Ihmiset ovat lähinnä uteliaita ja avoimia. Turistin ainoa päänsärky ovat aktiiviset katukauppiaat, mutta sekin on lievemmästä päästä verrattuna johonkin Intiaan. Ei siis todellakaan mitään pelkoa ja vaan hyvää matkaa sinulle!
- ei ikinä sinne
Älä sinne yksin lähde missään tapauksessa ( ei edes kaksin). Rauhassa ei saa olla hotellialueen ulkopuolella. Ehkä ei ryöstetä, mutta epämielyttävää kun sinua seuraa koko ajan joku ja kauan.
Maailmassa löytyy mukavampia paikkoja, lähde muualle.- siellä
jos lähtee sinne niin korvatulppia mukaan ja rauhottavia
just niin KAUHEE PAIKKA - Kappe24
siellä kirjoitti:
jos lähtee sinne niin korvatulppia mukaan ja rauhottavia
just niin KAUHEE PAIKKAVoin lyödä vetoa, että kahden edellisen viestin kirjoittaja on sama henkilö, joka ei ole teiniahdistuksissaan käynyt Tikkurilan juna-asemaa pidemmällä. En vaan ymmärrä tuollaisia heittoja, jos ei pysty millään tavalla perustelemaan tarkemmin ja kertomaan jotain esimerkkejä. Jos ei ole päätä matkustaa ja tutustua uusiin kulttuureihin, niin on varmaan parempi mennä eläkeläisristeilylle taputtamaan käsiä yhteen.
Kap Verde on kaikesta huolimatta hieno maa. Kannattaa ehdottomasti käydä! - ok
Kappe24 kirjoitti:
Voin lyödä vetoa, että kahden edellisen viestin kirjoittaja on sama henkilö, joka ei ole teiniahdistuksissaan käynyt Tikkurilan juna-asemaa pidemmällä. En vaan ymmärrä tuollaisia heittoja, jos ei pysty millään tavalla perustelemaan tarkemmin ja kertomaan jotain esimerkkejä. Jos ei ole päätä matkustaa ja tutustua uusiin kulttuureihin, niin on varmaan parempi mennä eläkeläisristeilylle taputtamaan käsiä yhteen.
Kap Verde on kaikesta huolimatta hieno maa. Kannattaa ehdottomasti käydä!OON SAMAA MIELTÄ KAPPE24 KANS. Kannattaa tosiaan käydä KAR VERDELLÄ. Ennen kaikkee SALIN saarella. No, muista saarista ei oo meikäläisellä kokemuksii. Minulle ainakin oli erilainen paikka mitä yleensä olen matkustellut,mutta ehdottomasti mukava ja ainutlaatuinen. Kiva kuljeksii "lavabusseilla" ympäri pikkusaarta, ja halvalla...eikä pirssitkän maksa paljo. eipä huonoo sanottavaa .!
- ok
ok kirjoitti:
OON SAMAA MIELTÄ KAPPE24 KANS. Kannattaa tosiaan käydä KAR VERDELLÄ. Ennen kaikkee SALIN saarella. No, muista saarista ei oo meikäläisellä kokemuksii. Minulle ainakin oli erilainen paikka mitä yleensä olen matkustellut,mutta ehdottomasti mukava ja ainutlaatuinen. Kiva kuljeksii "lavabusseilla" ympäri pikkusaarta, ja halvalla...eikä pirssitkän maksa paljo. eipä huonoo sanottavaa .!
siis KAP VERDE eikä KAR VERDE :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748