muru missä olet

.......

vuosi sitten tavattiin, olis kiva kuulla susta jotain...

8

4450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erqtqtqwt

missäs tavattiin

• .. . .

tusussa tietenkin, vanha kunnon hoovee tietty.

• lipat ottanut

1.3.Rymy-Eetu, tumma kaunotar. olit meidän mukana aamuun toimistolla, missä olet..siinä sumussa en saanut numeroa tai kadotin sen.

• kallion lattialta

Sinä junnupelifinaaleissa pyörähtänyt... tekisipä mieli ottaa uusiksi 6.4 koettu...ihan vaan kun oli niin kivaa..

• Missä sinä, se Aino olet?
      Joka joskus 1950 tienoilla olit juhannusyöllä kanssani pesulla, vanhanaikaisessa vanhassa väentuvan saunassa, muistatko? Yövyin silloin vinttikamarissasi, mihin sinä juhannuspäivänä kannoit minulle luonaan jälkiruokakiiselin kera.
      En muista, tiesinkö silloin suknimeäsi, en tiennyt kuitenkaan sitä, mistäpäin Suomea olit kotoisin. Olit sisäkkönä Hyvinkäällä, ja kerran elokuvissa ollessamme, kun teatterisali arvaamattomasti pimentyi, se kutkutti sinun nauruhermojasi niin, että naurusi sai teatterisalin pimeydessä olleet pojat villiintymään! Muistatko miten nuo pojat silloin käyttäytyivät?
      Kävit kyllä meillä kotona Numisillassa kertomassa, että lähdet kotipaikkakunnallesi, sain käsityksen, että palasit kotiisi mennäksesi naimisiin?
      Olin juuri tuona hetkenä kun kävit kotonani jonkilaisessa kriisitilanteessa, minkä vuoksi en osannut pyytää sinulta muistiini sukunimeäsi, enkä osotettasi jota olen katunut monasti. Minulle kun jäi sellainen tuntemus sinusta, että olet hyvä ihminen.
      Missä sinä nyt olet ja viten sinä voit?
      Minulla on jalat tulleet vanhoiksi, eikä vartenikaan muistuta enää tikkunekan tikkua. Olisi tosi kiva kuulla sinusta Aino.

• Popeda tietää!

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CC0QyCkwAA&url=http://www.youtube.com/watch?v=Yssq8Tv3pd0&feature=kp&ei=kH0kU8zJKYvU4QTa-oAg&usg=AFQjCNEGYEui5lM0Ol69LI4pkyrIo-7MqA&bvm=bv.62922401,d.bGE

• ainokki1

ETRITTÄIN HYVIN AINO VOI -MUISTI PELAA JA VARTALO ON KUIN
      TIKKUNEKAN TIKKU.
      kahvia ja pullaa sinulle tarjoan näin jussina...

• Vaivaantunut

Moskova, haimme laivalla to 13.3. vastausta siihen, mistä kaupungin nimi tulee. Nyt saattaisi olla enemmän kerrottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe