Olen nyt sairauslomalla (ollut jo 4 vuotta yhtä jaksoisesti ) ekaksi sain Kelasta sairauspäivärahaa 300 pv. Sen jälkeen liitosta ansiosidonnaista noin vuoden verran, hain uudelleen Kelasta sairauspäivärahaa ja se myönnettiin taas 300 päiväksi, jonka jälkeen siirryin taas liiton päivärahalle. Nyt helmikuussa tulee 500 pv. täyteen jolloin ilmeisesti haen työmarkkinatukea, koska eläkeanomus hylättiin. Työsuhteeni päättyy helmikuussa, työnantajani toimesta, koska heillä ei ole sellasta työtä tarjota, mitä pystyisin tekemään.
Sairauslomatodistuksia olen toimittanut työnantajalle jatkuvasti tän 4 vuoden ajan. Työkkärissä olen vajaakuntoisena työttömänä työnhakijana. Nyt kysyisinkin, täytyykö minun toimittaa nyt työkkäriin/Kelaan sairauslomatodistus jatkossa. Vai miten se menee.. ? Jos olen edelleen sairauslomalla, niin kuulunko edes työmarkkinatuen piiriin? Vai mikähän on edessä. Uudet eläkepaperit on työn alla, nyt jo kolmannet.
Työmarkkinatukiko, vai?
jalat/selkä
0
302
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197