kunka joku hampaaton ikeniään imeskelevä vanhus loukkaantuu herkästi toisten kirjoituksista. Taikka kunka sillä tekarit louskuttaa kinkunsyönnin lomassa kohtuuttomasti ja paino nousee.
Kovasti väittävät että kyllä minä tai me siivotaan ja tehdään jouluruuat, mutta totuus on kuitenkin että oma pullukka vaimo ne valmistaa alusta loppuun.
Sitten arvostellaan kanssakirjoittajia kuka on lihava taikka hoikka vaikka omassa profiilissa ei näy mitään muuta kuin musta varjo.
Hyi kun on rumaa arvostella muita kirjoittajia.
:))))))
Oletteko huomanneet osa 1
9
212
Vastaukset
- ne muut
Minä en tuollaiseen milloinkaan hairahdu. En minä, mutta ne muut.
- lkkölj
sivistystaso ja henkinen kypsyys näkyy hänen kirjoituksissaan.
Kukin louskuttakoot omia tekareitaan, eivät he niitä sinun suuhusi tuki, eivätkä anna lainaksi.näkyy. Muistaisit vain tarkastella omiakin kirjoituksiasi ja ihan nikilläsi voisit vastata kun sellaisen omistat.
- lkkölj
Nittaminax kirjoitti:
näkyy. Muistaisit vain tarkastella omiakin kirjoituksiasi ja ihan nikilläsi voisit vastata kun sellaisen omistat.
hel*etin nikin. On minulla joskus, vuosia sitten ollut rekattu nikki, mutta mitä sillä oli virkaa, ei mitään. Tätä lapsellista palstaa on ihan sama miten päin lukee ja vastaa.
Eikö sinulle ole asialla mitään tekemistä, vain nikillä?? lkkölj kirjoitti:
hel*etin nikin. On minulla joskus, vuosia sitten ollut rekattu nikki, mutta mitä sillä oli virkaa, ei mitään. Tätä lapsellista palstaa on ihan sama miten päin lukee ja vastaa.
Eikö sinulle ole asialla mitään tekemistä, vain nikillä??En vain halunnut leimata ketään toista kirjoittajaa silleen että hänestä tai tosta on kysymys, no taisin kuitenkin niin tehdä.
Myöskin tuntuu kummalta jos joku vastailee puskasta.- ----
Nittaminax kirjoitti:
En vain halunnut leimata ketään toista kirjoittajaa silleen että hänestä tai tosta on kysymys, no taisin kuitenkin niin tehdä.
Myöskin tuntuu kummalta jos joku vastailee puskasta.me olemme puskassa.
Toiset nikillä, toiset nikittä. Ihan yhtä tuntemattomia. ---- kirjoitti:
me olemme puskassa.
Toiset nikillä, toiset nikittä. Ihan yhtä tuntemattomia.Anonyymeinä toisillemme, mutta jokaisen 'pusikko' rajattu ip.n kautta esim, viranomaisille ja hakkereille.
Tietosuojamme on niin ja näin, mutta mitäpä meidän tavisten elämästä, kukaan mitään kostu!
- jamahamainos
sulla jokin oma kaukoputki, jolla kartoitat muiden tekohampaat. IItse en osaa sanoa, onko sulla tekohampaita, saati tekojalkoja.
Ja, mitä hittoa se täällä merkkaa, kaikilla, tekarejaan louskuttavillakin on oikeus sanoa sanottavansa, ja kukin kärrää mahaansa vaikka kottikärryillä, jos se kovin laajenee. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047