Lindén SK:lle: Perussuomalaisten kannatus voi nousta 35 prosenttiin
17.11.2010 - 13:05
Suvi Lindénin (kok.) yöunet menevät, jos Soini-buumi jatkuu vielä presidentinvaaleissa. Kuva: Heikki Westergård - Satakunnan Kansan arkisto
Viestintäministeri Suvi Lindén (kok.) arvioi Satakunnan Kansalle, että perussuomalaisten kannatus voi pompsahtaa peräti 35 prosenttiin. Rökäletappio uhkaa kokoomusta, sosiaalidemokraatteja ja keskustaa, mikäli kuilun partaalla keikkuvat Irlanti ja Portugal syöksyvät talousrotkoon.
Lindén kertoo, että Timo Soinin joukkueen suosio näkyy eduskunnassa.
- Koskaan aiemmin ei ole oltu näin hermostuneita vaalien alla. Tutut ja turvalliset kuviot ovat sekaisin. Se johtuu uudesta toimijasta eli perussuomalaisista, josta on tullut legitiimipuolue. On trendikästä kannattaa perussuomalaisia, Lindén sanoo Satakunnan Kansan verkkosivuilla.
Lindén kertoo menettävänsä lopullisesti yöunensa, mikäli Soini-buumi jatkuu vielä vuoden 2012 presidentinvaaleissakin.
- Luoja minua varjelkoon siltä päivältä, että Timo Soini on Suomen presidentti, Lindén huokaa.
Hän toivoo, että kokoomuksen Sauli Niinistö päätyy asettumaan presidenttiehdokkaaksi.
- Hänestä Suomi saisi hyvän isähahmon ja unilukkarin.
Aamulehti
KOK PANIIKISSA ?
11
275
Vastaukset
- kääk hääh
hääh
- pankkiriisi
Eihän mikään ole paniikissa kuin kok
- J.K. EUPROOPAN PARAS
EI SAA PUHUA SIITÄ, EIKÄ 900 000 KÖYHÄSTÄ EIKÄ 400 000 AIDOSTA TYÖTTÖMÄSTÄ!
- 11+14
Persujen kannattaminen ole pelkästään trendikästä, se on velvollisuus millä tämä nykyinen vastuuton meno saadaan hallintaan.
Tuo Lindenin trendikästä lausuma kuvastaa täydellistä ymmärtämättömyyttä missä oikein mennään.- sadasosa
Prosentti on
- on kin
Syytä
- lindeeni kok
tässä kukaan paniikissa ole
- kamina kuumana?
Käykö
- jykä toujoaa
Tein lindeenin
- öhkintäharjoitus
hei me kaikki kokoomuksessa öhkitään
- alempoo
Anna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854