Lindén SK:lle: Perussuomalaisten kannatus voi nousta 35 prosenttiin
17.11.2010 - 13:05
Suvi Lindénin (kok.) yöunet menevät, jos Soini-buumi jatkuu vielä presidentinvaaleissa. Kuva: Heikki Westergård - Satakunnan Kansan arkisto
Viestintäministeri Suvi Lindén (kok.) arvioi Satakunnan Kansalle, että perussuomalaisten kannatus voi pompsahtaa peräti 35 prosenttiin. Rökäletappio uhkaa kokoomusta, sosiaalidemokraatteja ja keskustaa, mikäli kuilun partaalla keikkuvat Irlanti ja Portugal syöksyvät talousrotkoon.
Lindén kertoo, että Timo Soinin joukkueen suosio näkyy eduskunnassa.
- Koskaan aiemmin ei ole oltu näin hermostuneita vaalien alla. Tutut ja turvalliset kuviot ovat sekaisin. Se johtuu uudesta toimijasta eli perussuomalaisista, josta on tullut legitiimipuolue. On trendikästä kannattaa perussuomalaisia, Lindén sanoo Satakunnan Kansan verkkosivuilla.
Lindén kertoo menettävänsä lopullisesti yöunensa, mikäli Soini-buumi jatkuu vielä vuoden 2012 presidentinvaaleissakin.
- Luoja minua varjelkoon siltä päivältä, että Timo Soini on Suomen presidentti, Lindén huokaa.
Hän toivoo, että kokoomuksen Sauli Niinistö päätyy asettumaan presidenttiehdokkaaksi.
- Hänestä Suomi saisi hyvän isähahmon ja unilukkarin.
Aamulehti
KOK PANIIKISSA ?
11
278
Vastaukset
- kääk hääh
hääh
- pankkiriisi
Eihän mikään ole paniikissa kuin kok
- J.K. EUPROOPAN PARAS
EI SAA PUHUA SIITÄ, EIKÄ 900 000 KÖYHÄSTÄ EIKÄ 400 000 AIDOSTA TYÖTTÖMÄSTÄ!
- 11+14
Persujen kannattaminen ole pelkästään trendikästä, se on velvollisuus millä tämä nykyinen vastuuton meno saadaan hallintaan.
Tuo Lindenin trendikästä lausuma kuvastaa täydellistä ymmärtämättömyyttä missä oikein mennään.- sadasosa
Prosentti on
- on kin
Syytä
- lindeeni kok
tässä kukaan paniikissa ole
- kamina kuumana?
Käykö
- jykä toujoaa
Tein lindeenin
- öhkintäharjoitus
hei me kaikki kokoomuksessa öhkitään
- alempoo
Anna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481