Onko jollain koemuksia Deaville Beach Resort hotellista, webbisivujen mukaan ainakin ihan ok.
Deaville Beach Resort
3
480
Vastaukset
- deaville
Näyttää taas olevan arviot/kuvat suht samanlaisia kuin muissakin hotelleissa, eli ne laittavat ketkä saa joko todella huonon kuvan, tai ne jotka saavat hyvän kuvan.
Kuukauden päästä ollaan viisaampia, kun päästään itse tsekkaamaan. - :o
deaville kirjoitti:
Näyttää taas olevan arviot/kuvat suht samanlaisia kuin muissakin hotelleissa, eli ne laittavat ketkä saa joko todella huonon kuvan, tai ne jotka saavat hyvän kuvan.
Kuukauden päästä ollaan viisaampia, kun päästään itse tsekkaamaan.Kävin toissa talvena hotellia katsomassa, oli meilläkin toisena vaihtoehtona. Aika ankealta näytti omaan verrattuna. Jotenkin sellainen nuhruinen tunnelma ja allas alue vain laatoitusta, ei kasveja liiemmälti. Ei paljon aurinkoa ehdi ottaa, on tosi paljon näkemistä ja kokemista.
Hotellin vastapäätä, Collins avenuen toisella puolella ostos- ja ruokailumahdollisuuksia. Hyvät yhteydet
bussilla down towniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897