onko tämä dementiaa?

huolestuako?

Olen huolestunut 76v. isästäni, hänen käyttäytymisensä on ollut jo muutaman vuoden ajan outoa.
Kerron esimerkin;

Vierailin hänen luonaan(asuu yksin omakotitalossa), sitten kävelimme yhdessä ulkona talon edustalla ja huomasin kahden katuvalon olevan pimeänä. Sanoin, että "Tuosta kannattaisi ilmoittaa kaupungille, voisivat tulla korjaamaan" Hän vastasi tyyliinsä "Nii-in". Pari viikkoa myöhemmin kun olin taas käymässä hänen luonaan, hän sitten kertoi minulle, että kaksi katuvaloa talon edustalla on pimeenä ja hän on miettinyt, että kannattaisikohan ilmoittaa kaupungille, ehkä tulisivat sitten korjaamaan.

Minä olen aina kuin puusta pudonnut, kun hän alkaa kertomaan minulta kuulemaansa uutista tai ideaa, niin kuin hän olisi sen ensin tiennyt tai keksinyt. Tämä toistuu melkein aina kun vierailen hänen luonaan.

2

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muista muistaa

Sekä vielä jopa nuoremmat voivat unohtaa eri asioita, eivätkä aina muista, mitä on kenellekkin kertonut.
      Kannattaa varmaan seurata myöskin muutakin käyttäytymistä ja miten se muisti silloin toimii. Ei tarvitse välttämättä olla mitään vakavaa mutta yleensä se muisti ei ainakaan parane vanhetessa.

• dadad,wwww

ei ole mitenkään hälyttävää tuommoinen. Jos päivän aikana unohtuu asioita niin sitte voi jo alkaa miettimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3235
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1732
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1355
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe