Monivitamiini (multivita Plus) 1 tabletti/pv
C-vitamiini 1 tabl/pv = 500 mg
Omega-3 2 tabl/pv (Vapaa kiero)
Mangnesium 2 tabl/pv =300 mg
Riittääkö nämä Vhh:lla?
Riittääkö nämä vitamiinit?
3
777
Vastaukset
- .
on D?Sitä kun on tooodella vähän monivitamiinitableteissa
- lklhph
Kannattaa panostaa siihen D-vitamiiniin eli D3 vitamiiniin se ehkäisee erilaisia syöpiä ja on tehokkaampaa kuin c vitamiini, näin olen lukenut uutta tietoa. Itse ainakin käytän tuota d vitamiinia, muita en viitsi, kun c- vitamiini ei ole niin tehokasta flunsaankaan.
- Sanni26
D-vitamiini kannattaa ottaa ainakin käyttöön. Nythän tuli Suomeenkin virallinen suositus, että d-vitamiinia tulisi ottaa purkista ympäri vuoden. Eikä kannata ostaa mitään apteekkien tablettimuodossa olevia tuotteita niissä on pienet pitoisuudet ja d-vitamiinit yleensä synteettisessä muodossa, joka imeytyy todella huonosti.
Paras paikka vitamiinien ostoon on www.iherb.com; tuolta saa todella halvalla laadukkaita tuotteita ja postikulut Suomeen on vain 4 dollaria ja kyseessä on maailman suurin vitamiinikauppa, eli on senkin puolesta luotettava paikka tilata. Tässä linkki hyvään d-vitamiini tuotteeseen:
http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/18335?at=0
Tässä vielä alennuskoodi, jolla saa ensimmäisestä tilauksesta 5 dollaria alennusta ja toimii kaikilla uusilla asiakkailla: ANU673
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096