No otsikko oli lähinnä vitsi :) Anteeksi jos joku otti nokkiinsa.
Tällainen pikku probleema.
Mulla olis 2 LP-levyä jotka pitäis saada digitaaliseen muotoon. Itsellä on vanha Dual soitin, paskalla kuluneella neulalla ja sillä ei kehtaa raaputtaa yhtään levyjä sillä.
Olisiko täällä ketään mukavaa ihmistä, joka kehtaisi kopioida minulle halvalla nuo levyt?
Ei tarvitse muokata/raidoittaa tai mitään sellaista. Kunhan kummatkin puolet on wav:ina levyllä, niin OK.
Millaista taksaa hommasta pyytää?
Pistä postia soitteeseen roskaloota et mymail pointti fi
Laatulaite, kultakorva hörhöille
3
614
Vastaukset
- Roskaloota
Ei nyt ihan millää ION USB soittimella kopiointia kiitos. Jotain laatua laitteilla jos olis...
- hannu.
koitin lähettää sulle viestin, mutta ainakaan sellanen osoite missä laitoin pisteen ton mymail ja pointin väliin ei toiminut.
eli homma hoituu kunhan laitat selvemmän osoitteen ettei tarvi arvailla - Roskaloota
hannu. kirjoitti:
koitin lähettää sulle viestin, mutta ainakaan sellanen osoite missä laitoin pisteen ton mymail ja pointin väliin ei toiminut.
eli homma hoituu kunhan laitat selvemmän osoitteen ettei tarvi arvaillaroskaloota@mymail.fi
Sama laittaa kokonaan, kun se on todellakin roskaa varten ;)
Paitsi tää juttu on ihan tosi homma!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701