Miksei kukaan koskaan selviä kunnolla katkaisuhoidosta?? Johtuuko se siitä, että ihminen katkaistaan poikki?? tietääkö kukaan?
Katkaisuhoidosta
2
250
Vastaukset
- Uskis on parasta
Ompa torkeää!!!! EN OLE IKINÄ TIENNYT; ETTÄ; PÄIHDEONGELMAISIA-KATKAISTAAAN!!!
hALUISIN tUTKIMUKSIA TÄSTA JA TESTEJA. YksI luottavasiuutta kuvaaava korkea testi olisi korttipeli,jossa häviäiä olisI Paha ja voittaminen hYVyyttä enemmän. Silloisessa
tukimuskeessa MC-Lean -klubin sairaalajäsenet sanoivat olevansa parhaimmat testiin. Siina ei ainakaan ruumiinjäsenijä oltu katkaistu ja oli siksi äskön aitoja.!!!!
McLean kirjoitti Merinoidan ja kirjoia, niin miksi nyt aletaan syyttää ettei testi olisi ollenkaan olemassa.! KuitenkINSAATU OIKEIN KAIKKI!!
Saatanan savuapina-nisti-humala-pummit-sossusta-elätyksellä-ENEMMÄN-KUIN MUUT!!!! En käsitä miksi sitten ei olla ottamassa ko. sairaalasta kaikkia TESTEJÄ ympäri maailjmaa???!!!???!!!???!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Tässä saatana kusi-kannabis-narkkarit haluaa elellä vaan. Vihaa!!
Hollantikin rikkoo kannabislupauksen ja sulkee kaikki kahvilatnsa!!! Eli on paha, ei valtio muuten tekisi noin ilman tutkimuksen tehokkaista testejä se on SELVÄÄ! Tajusitteko vitun rasva-aivo-apinat.!!!- Pajatso uskis narkki
Toi äsköinen, olen ottanut paljon hassista nuoresta saakka ja sitten on näin, vaikka olen lopettanut.
Olen hassiksen vaikutuksessa vilä pitkään. jos on polttanut neljä vuotta selviää kahdeksan vuotta. On kielessä jotain vikaa, siinä on hassista yli puolet, tutkittiin saarioisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813