tänään tulee alkoon uusi beaujolais nouveau täytyypä taas maistaa
uusi viini
3
493
Vastaukset
- Latkiainen
Yhtä suuri pettymyshän se on joka kerta – samanhintaisiin valmiiksi saakka ehtineisiin viineihin verrattuna – mutta ainahan tuota yhden puikon verran voi maistella, pelkän tradition vuoksi!
Pitää muistaa ja malttaa jäähdyttää muutamaa astetta viileämmäksi kuin punkut yleensä.- ttppii
Vielä kamalampaa litkua kuin kotimaiset marja"viinit". Suoritus sekin tietenkin sinällään.
- Latkiainen
ttppii kirjoitti:
Vielä kamalampaa litkua kuin kotimaiset marja"viinit". Suoritus sekin tietenkin sinällään.
Ostinpa kuin ostinkin perjantai-illaksi yhden ruukullisen tätä:
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/404047
Putosi yllättävän kivuttomasti, latkijattaren suosiollisella avustuksella! Saattaisin jopa ostaa toisenkin astian, ellei samalla rahalla saisi parempiakin viinejä ja ellei minulla olisi tuota rahaa niin perin rajoitetusti.
Luultavasti eletään siis marraskuuta 2011, kun ostan ”nuvoota” seuraavan kerran. Mainitsemiasi kotimaisia marja”viinejä” en usko ostavani ensi vuonnakaan. Juotavaksi kelpaavia toki lienevät, mutta eivät hintansa väärtejä (ainakaan minulle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239