Oletteko seilanneet laivoissa; s/s Hesperia, s/s Kaisaniemi, s/s Isomeri. s/s Furuholm, s/s Augusta Paulin ja m/t Dalny
Vanhoja höyrylaivoja
4
958
Vastaukset
- mbe320cdi
Olin Wasalandissa josta tuli myöhemmin Furuholm vuonna 1966-67. Ajeltiin Kanada Eurooppa.
- Kippari57
Olin Hesperiassa matruusina vuosina -64 ja -65.Ajettiin kreikuille puhelinpylvaita ja Kanarian saarillakin kaytiin,en muista mita vietiin,tuotiin kuitenkin malmia Puolaan.
Muistui mieleeni tapaus silta ajalta.Ruoka oli ns. perseesta kotoisin.Kerran stuju sitten paatti panna poydan koreaksi ja tarjosi filetta paivalliseksi.Kaikki olivat tottuneet huonoon ruokaan ja tuo file sitten aiheutti pienen hammingin.Joku maistoi filetta ja totesi:"Onpa epailyttavan pehmeaa".Chiefi maistoi sita myos,pani lautasensa sivuun ja sanoi:"Niinpa onkin".eika syonyt sita enempaa.(Tuon kertoi kakkosperamies).Olitko mahdollisesti tuohon aikaan Hesperiassa?
- Mä vaan koneesta
Oltiin aikarahdattuna Cubalaisille.
- Anonyymi
Olin S/S Furuholmissa messikallena vuonna -70.Vuosina -71-72 olin Dalnyssä ekaks 2 kk oppilaana ja sen jälkeen 9 kk moottorimiehenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041861
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151621- 1441619
- 1031569
- 851547
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851297- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e511085