Mikä olisi hyvä hotelli suht lähellä keskustaa mikä ei olisi savuton. Tuntuu että kun noita katselee niin suurinosa on savuttomia hotelleja. En tarkoita hyvällä välttämättä mitään luksus, mutta kuiteskin sellainen missä on oma wc, suihku ja ettei nyt torakat juokse ympäriinsä.
Hotellit
3
752
Vastaukset
- lomamatkalle
Minä olen katsellut hotelleja supersaverin sivuilta . Onkohan Damissa olemassa mitään turisteille tarkoitettua bussia tai ratikkaa (ei tavallinen reittiliikenne) joka kiertelisi kaupungissa. Tälläisiä turisti kierroksia on joissain kaupungeissa järjestetty joko ympäri vuoden tai kesällä kun on "turistikausi" parhaillaan.
- 7+2
Plantage hotel vastaa aika hyvin kuvaustasi. On savullisia huoneita, oma wc, suihku ja puhdas hotelli vaikkakin on jo vanha ja vähän kulahtanut.
- ljhb
Tsiigaas Avenue hotel! 3 tähtee ja kaikki mitä tarvit. Josvaan tilaa / savuttomii jäljellä.0,4 km kaikesta mitä tarviit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096