Elikkä peli herjailee jatkuvasti valikoissa. Se herjailee esim. seuraavasti:
-----------------------------------------------------
Internet Explorer komentosarjavirhe
Rivi: 4
Merkki: 2
Virhe: ActiveX-komponentti ei pysty luomaan objektia
Koodi: 0
URL: file://E:\Pelit\NHL 20044\fe\COMMON\html\main_menu.html
-----------------------------------------------------
Oon lukenu joltai englannin kielisiltä keskustelupalstoilta, että vika on jotenki Internet Explorer selaimen suoja-astuksissa, mutta en oo saanu korjattua tota... Elikkäs voisko joku auttaa ja kertoo miten ton herjailun saa lopetettua?
Ongelmia NHL 2004 kanssa
3
1099
Vastaukset
- JaPeVu
Osta alkuperäinen peli!!
Mulla on alkup. ja kokeilin nocd crackkiä ja alkoi toi herjaus.- lammas
Mulla alkuperäinen ja kun menee muokkaa kenttiä niin norton kysyy jotain ja siihe pitää laittaa allow :D Ihme juttu
- quintrose
Moi kaikki!
Ostin juuri NHL 2004-pelin ja seuraava kysymykseni saattaa teitä naurattaa kun ei meikäläisellä ole kovin paljon kokemusta tästä tekniikasta. Peli käynnistyy normaalisti introineen kaikkineen, mutta kun päästään päävalikkoon niin hiiri / näppäimistö, kumpikaan ei toimi. Minulla on siis langaton systeemi. Pitääkö se määrittää jostakin vai mistä on kyse ????????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411