Vaikuttaa melko mukavalta ja nopealta - maksoi 119 €. Käytän sitä nyt USB:llä, mutta haluaisin sen langattomaksi wlanille.
Olen muutaman kerran kokeillut, mutta vaikuttaa kuitenkin mutkikkaalta.
Osaisiko joku neuvoa, miten sen asentaisin. Koneessa on Vista Home Premium ja mitä minun pitäisi tehdä sille koneelle sen verkon kanssa?
Käytän nettiä mokkulalla, mutta usein myös wlanilla.
Olisin kiitollinen
hp 1102w langaton laser
3
611
Vastaukset
- lotripom
Langattomia tulostimia voi käyttää kahdella tavalla ..
normaaliin tapaan langattomana laitteena jolloin laite näkyy verkon muille koneille tai
ns. ad-hoc verkossa jolloin langaton yhteys muodostetaan tulostimen ja valitun tietokoneen välille.
Tarvitset siis langattoman tukiaseman jossa on langaton verkko käytössä ja suojattu.
Tulostin yhdistetään tuohon verkkoon tulostimen valikon toiminnon avulla (käyttöohje).
Tietokoneeseen asennetaan laitteen ohjelmisto.
Nyt kun laite on ollut usb:llä kiinni koneessa, lienee paikallaan, että teet ohjelmistoasennuksen uudelleen ja määrittelet, että tulostin onkin langattomassa verkossa.- näi o....
.
tietokoneen ohjelmiston pitää olla galvaanisessa yhteydessä tulostimeen jotta asetukset voidaan määritellä
. - lotripom
näi o.... kirjoitti:
.
tietokoneen ohjelmiston pitää olla galvaanisessa yhteydessä tulostimeen jotta asetukset voidaan määritellä
.Ei tarvitse olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249