Super Mario piirettyjä

Katoin pienempänä lautasantenni tv:n kanava oli nimeltään fox kids sieltä kattoin paljon Super Mario bros super show. Todella hyvä sen piiretty osuus ohjelmata ja löysin kerran kirpparilta yhden suomeksi puhutun vhs kasetin. Oon, joskus youtubelta kattonu. Sit aloin miettimään onko noita super mario show vhs kasetteja enempää. Mun kasetilta löytyy jaksot "lintu" ja " kovanaama Mario ja Luigi kid". Voisko joku kertoa montako näitä vhs filmejä on suomessa on olemassa? Nää on kuiten golden voicen dubbaama, mutta mua ei haittaa.
Sit toinen Mario piiretty sarja joka kiinostais on Adventure of Super Mario löysin tästä kaudesta muutama suomenkielisen jakson youtubelta nimet on "Dadzilla", "Toadstoolista presidentiksi", "Koopan kumppanit", "Kootie pie rock's" ja "tuomiotanssitin" Motako vhs kasettia tästä sarjasta on suomi dubbina? Ainaki piiretty on hieman Super Mario 3 pelin pohjalta.

Onko super Mario world piirossarjaan suomeksi puhuttuja jaksoja?
Onko näistä olemassa minkäänlaista dvd:tä suomess?

4

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirankakka

Itseäni kiinnostaa myöskin, jos joku löytää niin olisi kiva kuulla

• Mario12334

Meillä on joku Super mario bros vhs O.o Aina välissä on näyteltyä ja välillä animaatiota

• Koopa ja kakru

the adventures of super mario bros. 3 kaikki 26 jaksoa on julkaistu suomessa vhs kasettina suomi dubilla.

the super mario bros. super show jaksoja on myös julkaistu muttei kaikkia.

super mario worldistä en tiedä. wikipedian mukaan meri holpainen on ollut kootie pie koopan äänenä tässä sarjassa. joten eiköhän niitäkin jostain löydy.

• Koopakakru

Vastahan tuli The adventures of super mario bros. 3 sarjan jaksot 1-24 DVD:lle. varmaan löytyy ihan helposti, vaikka cdon.comista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe