Onko totta, että JEEP auton kytkin saattaa kestää vain 60 000km.
JA korjaamoliike kertoo, että kytkin lämpenee kun autoa peruuttaa esim. vaunu perässä jolloin kytkinlevy saattaa IRROTA liimauksesta ja meno pysähtyy siihen.
Remonntti sitten on liki 2000 euroa - joka menee omasta pussista.
Missä kohtaa omistajan käsikirjassa lukee että älä kytke auton perään mitään- äläå varsi nkaan peruuta kun se kytkin ei ole JEEP maastoautossa tähän tarkoitettu.
MENI minun silmissä tämän merkin maine ja kunnioitus. Maahantuoja saa hävetä ellei vastaa tuotteensa tällaisista korjauskuluista joka on ilmiselvä laadun heikkouden osoitus.
Jeepin kytkin ei kuulemma kestä - ja on mukamas maastoauto
7
1247
Vastaukset
- ugh!
Paskanmarjat. Sun maine siinä menee jos mitä tahansa nielet tai levittelet "muiden" sanomisina. Pientä suhteellisuuden tajua! Jos trollaat, tee se kunnolla ;)
- En kuule puhu roskaa
Nimttäin tutullani näin tapahtui - kytkin hajosi. EIkä sitä autoa ole revitetty.
Olen sen verran totuudessa oleva, että moiset sanat "trollalta" on minun silmien kautta katsottuna pikkupoikien porinaa. Täällä netissä voi nähtävästi kirjoitaa mitä vaan ilman sen nkummempia tunnon tuskia - vaan ko. automerkki teki sellaisen tempun etten siihen käsiäni laita.
Ja syystä - ugh!
En kuule puhu roskaa kirjoitti:
Nimttäin tutullani näin tapahtui - kytkin hajosi. EIkä sitä autoa ole revitetty.
Olen sen verran totuudessa oleva, että moiset sanat "trollalta" on minun silmien kautta katsottuna pikkupoikien porinaa. Täällä netissä voi nähtävästi kirjoitaa mitä vaan ilman sen nkummempia tunnon tuskia - vaan ko. automerkki teki sellaisen tempun etten siihen käsiäni laita.
Ja syystä...ja oma vastauksesi ei kuuluu perjantaiyön räpöstelyihin sarjassa 0:44?!
Tuskin voit vakaalla äänellä, valtavan elämänkokemuksesi pohjalta, ulottaa yksittäisen Jeepin (oletettua) vikaa kaikkiin koskaan valmistettuihin malleihin ja yksilöihin?
tojotistipropagandalta haiskahtaa.
- ghjghkhjlö
Ihan paskaa taas. Ei kannata uskoa kaikkea mitä aina kerrotaan näistä niin 'totuutena'
- transfercase
Sitten kun jakolaatikko tai perät korjataan toi ei riitä mihinkään ja automaattilaatikosta puhumattakaan
- hestmannen
Sillon sitä ei kosketa kytkimeen monk tekee aina niin
- jeepisti
compass limiterin kytkin mennyt jo toistamiseen, ajettu vasta 50000 tuhatta
takuu kuulemma vain 20000 tai yksi vuosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758