Olin Ruotsissa ja ostin edullisen TELIAn pre-paid mokkulan. Lupasivat 7.2 Mbps ja sen tod sain! Uskomatonta! Aikaa saa ladata päivittäin tai kuukausittain tarpeen mukaan.
Suomessa on saman firman systeri, Sonera, joka ei tiedä vastaavasta mitään. Saunalahdella on mutta ei anna nopeutta. Mitä helvettiä? Voi olla se normaali eli hitain...
Virossa on ilmaiset WiFit joka paikassa ja ne toimii loistavasti.
Suomi, Nokian koti, rämpii takajunassa paitsi Oulu jossa on koko kaupungin alueella ilmainen nettiyhteys. Se pitäisi olla joka kaupungissa.
Asun maalla ja olen käynyt läpi kaikki mokkulat ja mikään ei toimi. Elisan tikulla saa just ja just googlen auki, ei sen enempää grafiikkaa kestä. Soneran antenni näkyy ikkunasta mutta ei aukause mitään!
Vituttaa....
Suomi - takapajula mobiiliyhteyksissä
v...taa
2
344
Vastaukset
- kBMJ1
Ei tarvitsekaan toimia Suomessa. Tärkeintä on että brändityöryhmä ylläpitää tietotekniikkamaan kulisseja ulkomaalaisille.
- aaaaaaaaaammmmuuuuh
Samat ovat ongelmat täällä. Pistivät kuparit rullalle ja tarjosivat mokkulaa ja surullisen kuuluisaa @450 tilalle. Mokkula ei toiminut yhtään ja tuo täysi paska @450 virityskin todella huonosti jos sitten edes ollenkaan. Niin ja saapa nähä milloin lopettavat tuon @450 jutunkin, kun ei ole ottanut oikein tuulta alle, eikä kyllä ihmekkään. Varmaan vuonna 2015 vielä enemmän takapajula jos tahti tälleen jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836