Paljonko tulee maksaa 28vaihteiseen uudet kammet ja ratas ja keskiö ehkä ei tarvii uusia??
Biltemassa 40eurolla oli osat mutta paljonko työ maksaa.
polkkupyörien korjaushinnasto
henrik747
4
719
Vastaukset
- henrik747
Uskaltaako katkaisuterällä rälläkällä poljinten vierestä että ei kimpoa sormet poikki?
- henrik747
pitäs olla ulosvetäjä sopiva ja sisäänvetäjä?
- henrik747
henrik747 kirjoitti:
pitäs olla ulosvetäjä sopiva ja sisäänvetäjä?
ei rälläkkää tarvii pelätä kun on vasemmassa sormessa käsine oikea voi olla vapaa.
nahkasormikas - henrik747
henrik747 kirjoitti:
ei rälläkkää tarvii pelätä kun on vasemmassa sormessa käsine oikea voi olla vapaa.
nahkasormikashiemokohdetta voi viilata tai sahata rautasahan terällä hieman ennen rälläköintiä saa karkean pinnan.
2 työvälinettä hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748