että remontoidussa kohteessa varsinkin märkätilatöitä ovat olleet tekemässä vain ja ainoastaan sertifioidut tekijät.
Sertifikaatit löytyvät http://www.vttexpertservices.fi/certifications/
Sertifioidut valvojat löytyvät myöskin em. osoitteesta.
Sertifioitu tekijä on aina myöskin tietoinen,että hänen tulee pyytämättäkin esittää sertifikaattinsa, kuin myöskin henkilöllisyystodistuksensa ja hän tietää myöskin vastuustaan näissä tekemisissään ja heillä on myöskin velvollisuus täyttää kohteista työkohdepöytäkirja, jonka jokainen voi myöskin vaatia nähtäväkseen.
Märkätiloja on viimevuosina turattu pilalle täysin ammattitaidottomien tunareiden toimesta ja heidän aikaansaannokset ilmenevät vasta useidenkin vuosien jälkeen,niin märkätiloissa, kuin niiden viereisissä tiloissakin.
Nuo väärintehdyt kohteet aiheuttavat asukkaille pahimmissa tapauksissa elinikäiset ongelmat, kuten pysyvän astman ym. allergioiden muodossa.
Kuten valveutuneet ihmiset varmaankin hyvin tietävät, että valitettavan paljon on ihmisiä, varsinkin pieniä lapsia, jotka ovat pysyvästi allergisoituneet väärintehtyjen märkätilojen aiheuttamista kosteus ja homeongelmista.
Kannattaa myöskin ottaa sellainen seikka huomioon, että sitten asuntoaan myydessään valveutunut ostaja voi jättää kaupan tekemättä, jos remontista ei ole esittää virallisia asiakirjoja.
Jos em. asiakirjoja ei löydy, kannattaa sellaista asuntokauppaa harkita todella tarkkaan.
Ensimmäisenä asuntoa ostettaessa on
3
1069
Vastaukset
- eräs suuri
ihmetyksen aihe.
Jostain syystä yleisesti uskotaan että vain sertifikaateilla ja asiakirjoilla rakennetaan hyvin.
Ei välttämättä rakenneta.
Yhtä vähän kuin pelkällä ajokortilla ajetaan autoa.
Syntyy, ja on jo syntynyt ammattikuntia jotkä käyttävät tätä herkkäuskoisuutta
hyväkseen ja joilla on vaikka millaiset sertificaatit mutta työn jälki on sutta ja sekundaa.
Esimerkiksi CE-sertificaattien väärennys on maailmalla jo lähes kansanhuvi.- Kysyttävää ?
CE = China Export
- rak.ins.
Taidat olla sertifikaattien myöntämisestä palkkaa saava ja se touhu on pelkkää rahastusta. Oon itse todennut "sertifioidun märkätila-asentajan" tehneen vesieristyksen väärin ja huolimattomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768