Tässä mietin oikeata muotoa miten kirjoitan kiitoksen kastepäivän kiitoskorttiin.
Onko oikein kirjoittaa esim. "Lilli Sofia vanhempineen kiittää muistamisesta" vai tuleeko pelkkä etunimi?
Vai kiittääkö vain kastettu esim. "Lilli Sofia kiittää muistamisesta kastepäivänä". Tai "Kiitos muistamisesta kastepäivänä! Lilli vanhempineen"
Ei kai se ole niin justiinsa, mutta tulipahan mieleen kysyä miten laittaisitte?
Miten kastettu kiittää?
3
2474
Vastaukset
- Kiitos :)
En ole koskaan kuullutkaan, että kastetilaiduudessa mukana olleita kiitettäisi oikein kortilla.
Yleensähän kastejuhla on vain lähisuvun kesken ( kummit), joten itse olen kiittänyt kaikkia mukana olleita ihan vain suullisesti paikan päällä.
En myöskään ymmärrä, että kastejuhlaan lähetetään kirjallinen kutsu, mutta jokainen taaplaa tyylillään. - aikuisempi kaste
Poikamme kastettiin 15-vuotiaana viime kesänä, hän ehkä kirjoittaa itse tekstin kiitoskortteihin, joissa kiittää muistamisesta kaste- ja konfirmaatiopäivänä. Joku vanhempi sukulainen oli huomannut pojan nimen kastettujen joukossa, ajatteli ensiksi että oli painovirhe, mutta tulihan tuokin asia selväksi.
- kkjklölalkljkj
varsinkin vielä kastetun kuvalla varustettuna:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096