Muistaako kukaan traagista kuolonkolaria Rovaniemellä helmikuussa 1993?
Nurmijärveläisperhe oli palaamassa lapinreissultaan, kun heidän autoon törmäsi ilmeisesti venäläismiehen kuljettama pakettiauto. Takapenkillä nukkunut perheen teini-ikäinen tytär kuoli kolarissa. Huhun mukaan venäläismies oli loukannut jalkansa ja yrittänyt kontata metsään piiloon.
Tyttö oli luokallani ja se oli aikamoinen pommi, kun luokanvalvoja kertoi suru-uutisen. Luokan ilopilleri oli ikuisesti poissa. :( Koska oli omalta paikkakunnalta, huhuja ei voinut olla kuulematta.
Jos tuotakaan kolaria ei olisi tapahtunut, tuo tyttö olisi tänään reilu 3-kymppinen aikuinen. Ties vaikka onnellisesti lapsiensa ja miehensä kanssa valmistautuisi jouluun.
Onko mitään tietoa oliko tuossa venäläisen kuljettamassa autossa kesärenkaat tms.?
Talven 1993 kuolonkolari Rovaniemellä
3
1330
Vastaukset
- Kauheeta!
Muistamme kaikki, kiitos vielä muistutuksesta! Tosi kauheeta! Olen siitä lähtien ajanut 40 km/h kaikkialla ja pyrkinyt vetämään mahdollisimman pitkää jonoa takanani. Mielestäni kaikkien pitäisi ajaa mahdollisimman hitaasti! Itse lähden töihinkin ajan 6 tuntia normaalia aikaisemmin!
- vellu.
Sellaiset kesärenkaat, joita kutsutaan kitkarenkaiksi ja joilla liukkaalla mennään metsään tai päin vastaantulijaa. Venäläisten liikennekulttuuri on pahempaa kuin suomalaisten, eli venäläinen ajaa lujaa ja ohittelee paikassa kuin paikassa
- Tyttösilloinmiesnyt
En tahtoisi leikkiä asialla ja otan syvästi kantaa murheeseesi. Uskon jälleensyntymään ja jotenkin tuntuu että tämä olisi selitys ajoneuvokammolleni nuorempana. Olen vuonna 1994 syntynyt mies mutta omistan b-kortin. Nuorempana ei tullut paljoakaan hurjasteltua ennen kuin kortin sain käteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066