sellaista postin ennen käyttämää leimauskonetta, johon sai kätevästi muutettua päivämäärän ja paikkakunnan?
Niitähän joutui paljon virattomiksi silloin, kun konttoreita lopetettiin ja kuskattiin romiksille ja joskus myytiin huutokaupoissakin. Olisin vaan tehtaillut muutaman ensipäivänkuoren 50-60-luvuilta, kun kokoelmassani on joitain aukkoja.
Onko kenenkään nurkkiin jäänyt
4
1025
Vastaukset
- niin se on
alkuperäisen väärtti sanotaan keräyspiireissä. Ainoastaan silloin, kun ei tuotetta tiedä väärennetyksi, sitä osaa arvostaa.
- krooh pyyh
siis väärentäminen mielessä? hyi hyi
- hgjdhjdhj
itse oon ainaki huomannu että suurin osa entisten postikonttorien välineistöstä on siirtynyt näihin kauppojen asiamiespisteisiin. Niissä asiamiespisteissä on vanhoja leimaisinkoneita minkä leimoissa on yleensä oikein vanha posti ja lennätinlaitoksen logo. Niitä käytetään vielä pakettikorttien leimaamiseen.
- se järvinen
ei se väärentäminen kannata. minä tein muutaman setelin, mutta kaupassa ne väitti ettei 25 euron seteleitä ole koskaa valmistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279