Mulla on labraan meno,kilpirauhasten vajaatoiminnan mittaukseen?Pitääkö olla syömättä/ juomatta ennen labraanmenoa?
Pitääkö olla syömättä/juomatta?
4
377
Vastaukset
- tyrrooh
aamulla mittaukseen. Ei kahvia eikä tupakkaa. Vähän vettä tms voi juoda. Jos joudut tyroksiinilääkitykselle, niin myöhempien mittausten vertailun helpottamiseksi menet syömättä, muuten ei sillä ole väliä. Jos nimittäin olet sitten myöhemmin lääkityksellä, niin pitää mennä ennen lääkkeen ottoa aamulla labraan. Koska tyroksiinilääke otetaan tyhjään mahaan, niin voit ottaa sen heti mittauksen jälkeen ja jonkinlaisen odotuksen (15-30 min) jälkeen syödä aamiaisen. Näin ollen ennen lääkityksen aloitusta ja lääkityksenaikaiset mittaukset ovat vertailukelpoiset.
- niinerkki
Oon miettinyt että miten paljon vaikuttaa tulokseen se että kuinka kauan on ollut hereillä. Eroaako tulos paljonkin jos on ollut pystyssä monta tuntia ja vielä esim reippaasti kävellyt sinne labraan, kuin että jos on juuri herännyt ja lähtenyt samantien labraan ja jos mahdollista niin jollain kulkuneuvolla tai rauhallisesti kävellen jne.
Ei kai se nyt pelkästä kellonajasta voi olla kiinni mikä se tulos on? - pohdintoja
niinerkki kirjoitti:
Oon miettinyt että miten paljon vaikuttaa tulokseen se että kuinka kauan on ollut hereillä. Eroaako tulos paljonkin jos on ollut pystyssä monta tuntia ja vielä esim reippaasti kävellyt sinne labraan, kuin että jos on juuri herännyt ja lähtenyt samantien labraan ja jos mahdollista niin jollain kulkuneuvolla tai rauhallisesti kävellen jne.
Ei kai se nyt pelkästä kellonajasta voi olla kiinni mikä se tulos on?Samantyyppisiä asioita kysyin lääkäriltä, kun kävin kuulemassa viimeisimmän labran tulokset. Mutta ei osannut ainakaan minun lääkärini antaa kysymyksiini vastausta.
- niinerkki
pohdintoja kirjoitti:
Samantyyppisiä asioita kysyin lääkäriltä, kun kävin kuulemassa viimeisimmän labran tulokset. Mutta ei osannut ainakaan minun lääkärini antaa kysymyksiini vastausta.
Onkohan kukaan tehny mitään tutkimusta. Jollekin opiskelijalle olis aihe tossa. :D
Vaikuttaakohan se miten paljon jos on uneton yö ja sitten menee labraan. Kerran kävi niin ja oli tsh suht korkea mut en tiiä olisko ollu muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032