Aurinkorasvaa selkään

55v

Kertokaas millä saa yksin matkustava kunnolla aurinkorasvaa
levitettyä selkään.
Vanhempi jo jäykkänivelinen mies eikä enään kädet taivu kuin nuorempana.
Olisiko joku hyvä spray tai vaikka insinöörin keksintö ?
Ei kehtaisi hotelli siivoojaa avuksi pyytää :)

7

6223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos käsi ei taivu

Aika montaa aurinkovoidetta, kunnon kertoimillakin, on saatavana spraypullossa, mutta silti se kannattaisi levittää kunnolla ihoon. Jos ei kehtaa/halua pyytää keneltäkään apua, niin ota mukaan varrellinen saunaharja, kiedo ympärille pehmeä rätti ja koko komeuden päälle muovipussi. Sillä kun hinkkaat selkää edestakaisin ylös alas niin kyllä rasva levittyy joka puolelle - saksalainen keksintö, jonka näin ekan kerran Turkissa v. 1991.

• kypsätäti

Minulla on aurinkorasvan levityksessä selkään vakiovarusteena jo vuosia ollut puinen paistinlasta. Lasta on kevyt ja hieman käyrä, joten ei tule vastaan matkalaukun painorajat tai olkanivelten liikerajoitteet.

Aurinkovoidetta lastaan ja sitten vain sivelemään ja taputtelemaan selkään sitä rasvaa. Hetki odottelua ja liiat rasvat taputellen pois samalla lastalla, jonka ympärille on nyt kääräisty pala talouspaperia. Toimii!!!

• ????????!!??????????

Miksi käyttää aurinkovoidetta? Jos haluaa ruskettua, ei sitä tarvitse ja jos ei halua, menee varjoon!

• Anonyymi

Kyllä aurinkorasvanki kanssa ruskettuu. Kokemusta on.

• nuolee taikinankin

Ajattelin ehdottaa muovista taikinakaavinta. Se olisi notkeampi kuin tuo paistinlasta. Muuten sama periaate.

• kohtauudelleen

Viime vuoden joulukuussa olin Meksikossa aloitin Suncaroten kuurin noin kahta viikkoa ennen reissua 2 puristetta päivässä ja myös kolmen viikon loman ajan 2 puristetta / päivä.Toimi hyvin, en viitsinyt rasvailla kertaakaan enkä kärähtänyt mistään eikä iho alkanyt edes punoittaa vaan rusketuin tasaisesti.Aurinko poroitti jaka päivä tuon kolmenviikon aikana.

• Pirkko 55 v.
        kohtauudelleen kirjoitti:

Viime vuoden joulukuussa olin Meksikossa aloitin Suncaroten kuurin noin kahta viikkoa ennen reissua 2 puristetta päivässä ja myös kolmen viikon loman ajan 2 puristetta / päivä.Toimi hyvin, en viitsinyt rasvailla kertaakaan enkä kärähtänyt mistään eikä iho alkanyt edes punoittaa vaan rusketuin tasaisesti.Aurinko poroitti jaka päivä tuon kolmenviikon aikana.

Minulla sama ongelma. Talvella iho kuivaa ja alkaa kutista. Selkäkin pitäisi saada rasvatuksi. Olkapäät on rikki eikä kädet taivu enää selkään.

Keksin just: Kenkälusikoita on puolen metrin pituisia. Menenkin ostamaan pitkän muovisen kenkälusikan ja levitän sillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe