Onko tää 50 palsta näivettymässä kun ylläpidolla pittää ohjata tänne aloituksia muilta palstoilta?
Missä vika? Meissä, muutamissa vai luonnollinen loppuhenkäys palstan elämänkaaressa?
Heh
14
336
Vastaukset
- sitä saa mitä tilaa
aikanne vittuilitte, aikanne mollasitte.
Kuka on niin masokisti että jaksaa jutella ja katsella ainaista vittuilua?
Jos jossain muualla voi jutella ilman negaa.
JAtkakaa keskekänne, vittuilkaa lisää, mollatkaa enemmän.
TAi viihtykää itseksenne jollette opi, mikä palstasta tekee viihtyisän- viivatiina
sitä saa mitä tilaa joskus vaan tulee vastaan se ettei viitti lukee ainaista keljuilua rattoisaa viikonloppua mulla se menee työn merkeissä =))))
- huohmenta
parempi keskustelun kannalta, jos kaikki toivottelisivat hyvää huomenta koko päivän?
- Kastekukka@
huohmenta kirjoitti:
parempi keskustelun kannalta, jos kaikki toivottelisivat hyvää huomenta koko päivän?
haituvaa satelee, -5 pakkasta, aurinko nousi vaikka piilotteleekin pilvien takana.
Elämä on hieno juttu.
Pitkä viikonloppu edessä, ahkerat kädet,
tulosta syntyy, pukin konttiin ja itellekkin ;))
Jes ! - ---------------
kun minä en ole asiaa huomannut.
Ei tunnu sinulla olevan aikuisen ihmisen tapoja. - -tiina
takia täällä ei viitti enää kirjoitella.
- originel pakkasakka
Kastekukka@ kirjoitti:
haituvaa satelee, -5 pakkasta, aurinko nousi vaikka piilotteleekin pilvien takana.
Elämä on hieno juttu.
Pitkä viikonloppu edessä, ahkerat kädet,
tulosta syntyy, pukin konttiin ja itellekkin ;))
Jes !Miull taas pikku pakkasta (en kerinny laittaa enemmän , ko piti sitä eurooppaa jäähytellä!)!Mie mittää ossa kutoa (kade ko niille ko ossaavat!!!) ,. Niin , siitä euroopan jäähyttelystä ; ka kurssit laski! Paha ja pahoillaan Heidän puolesta ko meni vallan pakkasen puolelle(ihmiset,siirty sinne miss ei kylmä oo!!!!?) Jaa , mie sitten , ko en ossaa kutoa , niin mie maalailen taivaan rantoja! Siin oon HYVÄ!:)
- -tiina
toi mun edellinen vastaus poistaja oli käyny paikalla =))))
En tiiä mikä on.
Eilen vaan kokeilin tuolla eri palstalla käyntiä mutta heti tuli päin joten palasin ruotuun.
Omalla paikalla on paras olla, täälläkin :))
No en jaksaisi useampaa palstaa kulkeakaan sen verran laiskansorttinen ihminen olen.
Joskus "vanhaan aikaan" kun täällä vielä sai olla nauruketjuja meinas mennä pää sekaisin kun piti olla muutamassa ketjussa yhtäaikaa.hiljaista täällä, kuin huopatossutehtaassa): Onneks on kuitenki Tomppa, tulisilla, sibonea, ym.. vielä täällä ketjutelemassa. Ittekki oon harventanu täällä oloani. Huoh... Joskus tääl oli tosi hauskaaki, sai nauraa makeestikki:))))
- nyyhkis????
enää kukaan uskalla/ viitsi
vittuilustakin tulee mitta täyteen
Sanoin "kin" ...........
- ?
tänne on siirretty, kun en ole huomannut??????????????????
- kawe
vastasin *hyvää päivää ketjuun ja siirryin omien töiden pariin muutamaksi tunniksi, kun kävin katsomassa mistä palsta keskustelee huomasin ed.mainitun ketjun kadonneen.
Miksi ketjuja poistetaan, ymmärrän toki asiattomuudet ym. provosoinnit, mutta asiallisiakin ......
Minäkin kaipaan niitä *hupaisia ketjuja, joissa ajatus suorastaan lensi.
Ehkä jonakin päivänä sormet löytävät oikean järjestyksen humoristisille sanoille, kollektiivisesti......... - Paljon muuta elämää
Eihän porukka 40 palstallakaan jatkuvasti hengaile. Ilmeisesti heillä on palstan ulkopuolista elämää. Niin pitäis olla 50 ihmiselläkin, eikä vielä istuta istuta kiikkustuolissa läppäri sylissä. Tätä palstaa on hämmentäneet kuuskymppiset käävät kuluneilla kauhoillaan. Nyt se porukka on siirtynyt 60 palstalle, minne he luontevasti kuuluvatkin. Hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266