huhtikuussa new yorkiin

vanhukset

Olemme lähdössä New Yorkiin huhtikuun alussa. Neuvokaa jokin hyvä hotelli keskustassa, mikähän se keskusta onkaan? Ja muitakin neuvoja otamme vastaan Olemme jo yli 70 vuotiaita.

4

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mtaman

Tieten kun ei tidä minkä hintaluokan hotellia haette, niin on vähän vaikea ehdotuksia antaa mutta itse olin tuossa vuosi sitten tässä hotellissa ja olin oikein tyytyväinen.
      Hotelli on erinomaisella paikalla Manhattanilla ja hintakin on kohtuullinen.

http://www.hotelstanford.com/

• Omppulover

Lähdettekö Huhtikuun alku- vaiko loppupuolella?
        Kokemuksieni mukaan olemme silloin juuri hintojen taitteessa.
        Huhtikuun alkupuolelle ja keskivaiheellekin vielä saattaa kovalla työllä löytyä ihan järkihintaista majoitusta, mutta mitä lähemmäksi kevätkesää mennään, niin hinnat nousevat (usein kovastikin)

Itse olemme taas lähdössä helmikuussa ja tälläkertaa valikoitui keskihintainen **** hotelli www.thestrandnyc.com

Saimme 2 vkon hotelliyöt ja lennot yhdellä vaihdolla n. 2900,00 €

Aikaisemmin ollaan oltu mm. Wyndham ketjun hotelleissa ja hyviä ovat olleet. Hotellivinkiksi voisi ennemminkin ottaa sellaisen, että ottakaa majoituksenne ennemmin metrolinjan läheltä (1-2 blocks) kuin esim. Times Squaren läheltä.
        Times Square kun tuntuu olevan monelle se numero 1. Eikä siinä mitään, hieno paikkahan se onkin, mutta niin helppo ja mutkaton on Nycin metrojärjestelmä,että kunhan vaan on oman hotellin lähellä metroasema, niin loppu sujuu muutamissa minuuteissa ja pääsee näin helposti lähes kaikkiin kuuluisimpiin nähtävyyksiinkin. TSQn lähellä myös hotellihinnat ovat hieman ylempänä kuin muualla.

Sanoitte olevanne jo hieman iäkkäämpiä, joten ihan halvinta luukkua en myöskään suosittelisi, sillä niistä ette tod.näk. löydä omaa kylpyhuonetta/wc tä. vaan ne on sijoitettu yhteiskäyttöön esim. saman kerroksen muiden asukkaiden kanssa. Hyvä nyrkkisääntö taitaa olla tuo sadan euron raja / vrk.
        Kun mennään 100 ja 150€ väliin niin saa jo hieman laatuakin (hyviä **** tähdenkin hotelleja ja alle 100€ huoneet ovgat sitten helposti näitä ** - *** tähden hotelleja, joissa yhteiset kylppärit yms...

Toisaalta itse löydän mielestäni usein hyviä ja edullisiakin hotelleja, mutta se maksaa monen illan nettiselailun. Mikä sitten on vaivan arvoista... en tiedä. Käytän itse normaaleja netin halpavaraamoja kuten www.ebookers.fi tai www.expedia.com mutta näitähän on vaikka kuinka paljon.

Mikäli teille tulee muita kysymyksiä mieleenne, niin kertokaa ihmeessä.

• mainittukin
        Omppulover kirjoitti:

Lähdettekö Huhtikuun alku- vaiko loppupuolella?
        Kokemuksieni mukaan olemme silloin juuri hintojen taitteessa.
        Huhtikuun alkupuolelle ja keskivaiheellekin vielä saattaa kovalla työllä löytyä ihan järkihintaista majoitusta, mutta mitä lähemmäksi kevätkesää mennään, niin hinnat nousevat (usein kovastikin)

Itse olemme taas lähdössä helmikuussa ja tälläkertaa valikoitui keskihintainen **** hotelli www.thestrandnyc.com

Saimme 2 vkon hotelliyöt ja lennot yhdellä vaihdolla n. 2900,00 €

Aikaisemmin ollaan oltu mm. Wyndham ketjun hotelleissa ja hyviä ovat olleet. Hotellivinkiksi voisi ennemminkin ottaa sellaisen, että ottakaa majoituksenne ennemmin metrolinjan läheltä (1-2 blocks) kuin esim. Times Squaren läheltä.
        Times Square kun tuntuu olevan monelle se numero 1. Eikä siinä mitään, hieno paikkahan se onkin, mutta niin helppo ja mutkaton on Nycin metrojärjestelmä,että kunhan vaan on oman hotellin lähellä metroasema, niin loppu sujuu muutamissa minuuteissa ja pääsee näin helposti lähes kaikkiin kuuluisimpiin nähtävyyksiinkin. TSQn lähellä myös hotellihinnat ovat hieman ylempänä kuin muualla.

Sanoitte olevanne jo hieman iäkkäämpiä, joten ihan halvinta luukkua en myöskään suosittelisi, sillä niistä ette tod.näk. löydä omaa kylpyhuonetta/wc tä. vaan ne on sijoitettu yhteiskäyttöön esim. saman kerroksen muiden asukkaiden kanssa. Hyvä nyrkkisääntö taitaa olla tuo sadan euron raja / vrk.
        Kun mennään 100 ja 150€ väliin niin saa jo hieman laatuakin (hyviä **** tähdenkin hotelleja ja alle 100€ huoneet ovgat sitten helposti näitä ** - *** tähden hotelleja, joissa yhteiset kylppärit yms...

Toisaalta itse löydän mielestäni usein hyviä ja edullisiakin hotelleja, mutta se maksaa monen illan nettiselailun. Mikä sitten on vaivan arvoista... en tiedä. Käytän itse normaaleja netin halpavaraamoja kuten www.ebookers.fi tai www.expedia.com mutta näitähän on vaikka kuinka paljon.

Mikäli teille tulee muita kysymyksiä mieleenne, niin kertokaa ihmeessä.

tuo huhtikuun alku... En taas huomannut kiireessä...

T. sama

• NYyyyh

Helmsley ja sanoivat, että nimenomaan harmaapäiset herrasmiehet, kun käyvät varaamassa matkaa, toivovat tähän hotelliin. :) kuulemma jokin legendaarinen hotelli. Olimme itse hotel New York Palacessa ja kyllä todella ko. hotellia lämpimästi suosittelen, ei ihan halvimmasta päästä, ei mikään ökyhintainen kuitenkaan, mutta mieletön palvelu ja ylhäältä kannattaa pyytää huone, me olimme 48.kerroksessa. Joo, se keskusta on iso. :) niin moni hotelli on ydinkeskustassa mutta kuitenkin toisistaan kaukana, liikkuminen siellä on helppoa kuitenkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe