Xp vinukka koodi

jossu22

Muuan kuukasi sitten ostin Asuksen läppärin. Jo kuukauden kuluttua huomasin ettei xp:n serialkoodista ole enään mitään jäljellä. Kone kaatui ja aiheutti melkoisen ongelman. Nyt kysyisinkin viisailta. Mistä löytyy koneen serial, kun tarrassa näkyy kaikki muu muttei numerosarjaa.

7

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • untokuurna
      • Jossu22

Kiitokset avusta. Softa löysi heti koodin.

• näinon sano.,.
        Jossu22 kirjoitti:

Kiitokset avusta. Softa löysi heti koodin.

Se vaan ettei noi koodit lähe tuosta lapulta kun puukolla raaputtamalla ja samalla lähtee koko lappu. Taisi olla itse tehty koodiavain. Microsoft ei käytä vesiliukoisia tusseja.

• 100 100
        näinon sano.,. kirjoitti:

Se vaan ettei noi koodit lähe tuosta lapulta kun puukolla raaputtamalla ja samalla lähtee koko lappu. Taisi olla itse tehty koodiavain. Microsoft ei käytä vesiliukoisia tusseja.

>>kun tarrassa näkyy kaikki muu muttei numerosarjaa

• Jossu22
        näinon sano.,. kirjoitti:

Osta Asuksen miniläppäri. Kun kone kaatuu eka kerran etkä ole varmuuskopiota tehnyt, niin ei paljon naurata, kun jelppiä ei tule Asukselta eikä koneen ostopaikasta. Jos olet joskus vinukkaa asentanut, sun pitäis tietää että kaikki tarrat eivät ole muovipintaisia. Voi keijo mitä pellejä täällä liikkuu....

• SepiLL
        Jossu22 kirjoitti:

Osta Asuksen miniläppäri. Kun kone kaatuu eka kerran etkä ole varmuuskopiota tehnyt, niin ei paljon naurata, kun jelppiä ei tule Asukselta eikä koneen ostopaikasta. Jos olet joskus vinukkaa asentanut, sun pitäis tietää että kaikki tarrat eivät ole muovipintaisia. Voi keijo mitä pellejä täällä liikkuu....

Meillä kersojen koneissa sama homma. Toinen Hp on 1.5 vuotias ja vanhempi 2v. Kummankaan seriaalia ei näy kunnolla. Raapustin heti talteen ne. Tulipa vain mieleen, onko tarkoituksella tehneet lätkistä tämmöisiä,

• Ei näin

näkyy läppärissä ja pöytäkoneessa monen vuosienkin jälkeen...Seliseli, ku on piraatti tullut hommattua...Jos on niin huolimaton, että ton koodin saa kulumaan pois, niin on ihan paree ostaa uus lisenssi tai soittaan microsoftin tukeen!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe