ja just nyt eikä melkein! On nimittäin niin että kun puhumme aina suureen ääneen että sitten eläkkeellä teemme sitä ja sitä niin sepä ei sitten toteudukaan syystä tai toisesta. Tulee sairauksia tai muita isoja elämänmuutoksia! Tartu hetkeen ja toteuta unelmasi sillä aika valuu elämän tiimalasissa uskomatonta vauhtia!
Tee se tänään mistä haaveilet
14
328
Vastaukset
- RIMMIR
kymmeniä vuosia olin tästä haaveillut ja tänään sen tein. Naapurit katselivat kylläkin aika pitkään, ajattelivat tietenkin, hullu suomalainen. Vein matot lumihankeen sankkaan lumisateeseen jo puolen päivän aikaan. Pari tuntia sitten löysin ne :) Mutta raikkaan tuoksuisia ne ovat.
- Piiska-iita
minä veisin myös jos olisi pari kymmentä astetta pakkasta...en uskalla nakata villaisia orienttimattoja hankeen leudolla ilmalla.
Piiskailen niitä kyllä aina silloin tällöin. Hullu suomalainen kun olen! ;)
- kannustuksesta
otan sen eron akasta nyt heti
- viivatiina
jos tuntuu että haluan tehdä välttämättä semmoiset siirrän tuonnemmaksi joista ajattelen että olis ihan kiva tehdä mutta ei sillä just niin väliä ole jos en teekkään tässä elämässä =))))
Ajattelin että kaikki missä on epäonnistunut, tai mitä ei ole saanut toivomallaan tavalla toimimaan kannattaa heittää mielestä, vaikka joskus on vaikea päästää irti hyvistäkin ideoista. kuitenkin joskus on luovutettava, eikä kannata taistella ja odottaa ihmettä tapahtuvaksi.
Mulla on neljä tuotevihkosta täynnä kaikenlaista ideanpoikasta ja ne jää kaikki varmaan toteuttamatta, ellen niitä rupea postittelemaan henkilöille/yrityksille jotka voisivat niitä hyödyntää. Sitä kai kuvitteli saavansa nimen maailmankirjoihin hyvillä tuotteilla, mutta paskat.
Kirves kaivoon ja senkun vaan oleillaan. Mitä sitä turhaa mitään pohtimaan. :DHaave olis sellainen hytillinen vene, jota pystyis vetämään auton peräkärryssä.
Sen veis aina eri järvelle, miks ei merellekkin (sinne pitäs varmaan olla rannikkolaivurin kurssi).
Muutaman päivän kiertelis järvellään hiljakseen.
Jokaisen isomman järven rannalla on taajama, niin vois polkupyörällä tutustua niihin.
No haaveet on haaveita, ja haaveissa paistaa aina aurinko.
Tämän hetken haave on tehdä täytekakku. Ihan vain kokeilumielessä, sellaista en ole ennen tehnyt.
Oli tarkoitus tehdä se tänään, mutta ei ollut kananmunia, niitä kai siinä tarvitaan, enkä kehdannut lähteä hakemaan.Enhän viitti tänään kaikkea.
Aina pitää olla haaveita, jos ne kaikki tekee nyt niin sitten ei enää ole niitä, tai sitten pitää keksiä uusia.
Parikin on muhimassa ja toivottavasti tulee toinen ainakin tehtyä talvilomalla.
Ja eläke ajasta en ajattele yhtään mitään, sinne ei suunnitelmia taas ole mulla yhtään.juttu miulla, ei eläkeelle oo haaveita, ainoa toive tietysti, et sais olla terveenä:)))) Nyt vuodeksi on jo tulossa ihan tarpeeksi haastetta miulle, ei mahdu nyt kuin joitain pienen pieniä haaveita:))))
sasus kirjoitti:
juttu miulla, ei eläkeelle oo haaveita, ainoa toive tietysti, et sais olla terveenä:)))) Nyt vuodeksi on jo tulossa ihan tarpeeksi haastetta miulle, ei mahdu nyt kuin joitain pienen pieniä haaveita:))))
Ehkä kuitenkin olen niitä jotka elää oikeasti tätä päivää, en ainakaan elä sittenkun elämää.
Haaveet on vähän eri asia kun se jossain tulevaisuudessa eläminen.tulisilla kirjoitti:
Ehkä kuitenkin olen niitä jotka elää oikeasti tätä päivää, en ainakaan elä sittenkun elämää.
Haaveet on vähän eri asia kun se jossain tulevaisuudessa eläminen.olla lyhyemmänki ajan haaveita. Mut toi yks haave on miulla ollu jo pitkään, se on haaveiden haave, jonka tiedän et haaveeks se jää): Meinaan toi vene jutska, oon siitä tääl joskus kirjottanukki:)))
- yks kottarainen
Pitäisi saada pienoinen lottovoitto että pystyisi haaveen toteuttamaan.
- ekologinen ajokki
Olen ajatellut sitä kulkuvälineeksi. Ne selviytyvät kylmistä keleistä Mongoliassa. Ajattelin, että varmaan ne sopeutuisivat Suomen talveenkin. Jonkinlainen eläinsuojakin niille pitäisi rakentaa. Mulla olis puruvuorattu ikkunallinen autotalli pihassa. Siitä sais hyvän kamelitallin. Ootko sitä mieltä, että tuumasta toimeen ja kamelia hakemaan? Vai pitäiskö vielä vähän miettiä?
- mamalainen
toissailtana kehotuksestasi totta ja aloitin katselemaan dvd:ltä trilogian ensimmäistä osaa ja eilen katsoin loput kaksi. Nyt sitten olen Tarua Sormustenherrasta rikkaampi yuolla sisikunnassani ja muutenkin se avasi silmiäni eräälle tasolle ja olen siitä hämmentynyt. Alanpa rohkeilemaan monen muunkin langanpään kerimisen suhteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266