Kävin tuossa menneellä viikolla gynegologillani. Pelkään käyntejä,tai oikeastaan jännitän ihan sikana niitä aina,mutta tämä käyntikerta olikin tavallista absurdimbi traumaattisempi reissu.
Olin tulossa melkein suoraan baarista vastaanotolle joka oli aamulla. Ja tietenkin olin taas onnistunut istuksimaan baareissa pilkkuun asti.
Ja tietenkin kesken käyntiä,sattuipa käymään niin että minä tunsin vatsassani ja pyllyssäni sen muuten "mukavan" tunteen,mitä ei missään nimessä pitäisi tai saisi gynekologin tutkiessa olla,että tulisi oikein mojova töröpieru ja sitten pidättelin sitä kovasti ja hammasta purren.
Kerroin jo aikaa varatessani tälle nuorelle uudelle gynegologille että,minä jännitän ja stressaan kamalasti näitä käyntejä. Siinäpä sitten tämä nuori lääkäriparka koitti vähän keventää tunnelmaa vitsejä kertomalla,samalla tietenkin kun teki työtänsä.
Kuten arvata saattaa niin,että kun tämä lääkäri sai vitsin kerrottua,minä pyrskähdin nauramaan ja niin myös samaan aikaan pärskähti & pamahti peräpäänikin. Ainoastaan sillä erotuksella että mahani oli hieman kurallla ja sekaisin edellisen illan dokaamisen takia. Joten lääkärin sormille,takinhihoihin,instrumentteihin ja jopa leukaparralle lenteli niitä ripulin palasia. Onneksi ei ollut ihan velliripulina vaan tuli kikkareita seassa.
En tiedä kumpi sai pahemmat traumat,minä vai tämä nuori uransa aloittanut gynegologi.
maailman kauhein
tekevällä sattuu
2
628
Vastaukset
- siveyden sipuli
...et oo tosissas. :''D Ite välttelisin lääkärikäyntejä ainakin samaisella lääkärillä tuon jälkeen. Hävettää jo muutenkin käydä samalla lääkärillä joka kerran on värkkiäni ronkkinut.
- Elina Ilona
Minä sain kerran orgasmin, kun nuori hurmaava miesgynegologi harjoitti ammattiaan...kiitin ja toivoin pääseväni toisenkin kerran samaan tutkimuspetiin...olen jo tällainen yli puolivuosisataa nähnyt ikäneito...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180