Sattuiko kukaan katsomaan toiseksi viimeisen Rock Suomi -ohjelman Yle Teemalta? Siinä aiheena oli Amerikan ääni ja suomalainen rock'n roll. Ohjelmassa käytiin läpi myös kotimaista rockabilly-genreä, eli Teddy and the Tigers tietenkin oli esillä. Ohjelman aikana soi muutamia Teddyjen biisejä, kuten Rock'n roll on the saturday night ja Tiger twist. Mutta mikä biisi mahtoi olla semmoinen menevä, joka alkoi pitkällä kitarasoololla? Mulla on Teddyjen kokoelmalevy joka julkaistiin neljä vuotta sitten. Siinä ei kuitenkaan ko. kipaletta ole.
Rock Suomi: Amerikan ääni -ohjelmasta
7
366
Vastaukset
- Dancin shoe
Tuliko se kappale tuossa ohjelmassa?
- wannabe teddy
Se tuli myös ja tunnistin sen.
- wannabe teddy
Se biisi on Broken heart, löytyy myös Flying saucersin esittämänä. Biisi sopii hyvin omaan tän hetken tilanteeseen. Tällä teddyllä on nyt vähän letti vinossa.. :(
- junglejangle
Kenenkäs se mutuen oli alkuperäinen??
- jet tone
junglejangle kirjoitti:
Kenenkäs se mutuen oli alkuperäinen??
sehän on The Moonlighters (1958).
- wannabe teddy
jet tone kirjoitti:
sehän on The Moonlighters (1958).
Onko tämä biisi ollut jossain leffassa? Jotenkin on niin tutun oloinen. En nyt viittaa Teddyihin tai Flying saucersiin.
- Jytinää Teksasista
Rock-Suomi: Amerikan ääni.
Katseltavissa seitsemän päivän ajan tästä päivästä lähtien 18.8.2012
http://areena.yle.fi/tv/869472
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707