Olen tavannut uuden ihnan kumppanin, jonka yksi ihanimmista puolista on kyky orgasmin yhteydessä ejakuloida. Nestettä tulee parhaimmillaan todella paljon ja ihan suihkuten. Kuinka yleistä tämä on naisilla ja missä asennossa saatte tämän parhaiten?
Kuinka moni nainen ejakuloi?
5
3225
Vastaukset
- *naila*
Olen alkanut ejakuloida sen jälkeen, kun olen treenannut lantionpohjan lihaksia parempaan kuntoon. Ejakuloin melko usein - niin usein, että olen pikemminkin alkanut himmailla sitä, vaikka se onkin ihan kivaa. Mutta orgasmia en silti saa yhdynnässä. Paras asento on seisaalta naamat vastakkain.
- Sieltäsitätulee
Tunnen naisen, joka melkein aina saa hötkyn nussimisen päälle ja kusee valtoimenaan. Se itsekin luuli vain ejakuloivansa, mutta kusi sen vitusta suihkusi. Muuan mies väitti voivansa kusta vittuun, mitä en usko.
- dfasdg
Sieltäsitätulee kirjoitti:
Tunnen naisen, joka melkein aina saa hötkyn nussimisen päälle ja kusee valtoimenaan. Se itsekin luuli vain ejakuloivansa, mutta kusi sen vitusta suihkusi. Muuan mies väitti voivansa kusta vittuun, mitä en usko.
...oot sekaisin. Onnittelut.
- Anonyymi
Sieltäsitätulee kirjoitti:
Sairasta tekstiä
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://armtown.com/H/F6z9J3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803